Bästa krämen för torr barnhud som inte svider?
Vilken är bästa krämen för att smörja in barn (i skolåldern om det gör någon skillnad) som inte svider? Sonen är oerhört känslig för minsta svidande.
Vilken är bästa krämen för att smörja in barn (i skolåldern om det gör någon skillnad) som inte svider? Sonen är oerhört känslig för minsta svidande.
Om det är över hela kroppen; Decubal. Finns på Apoteket och i flera olika varianter bl.a. för barn och extra känslig hud.
Om det är visst ställe; Bepanthen
Välj en duscholja så slipper han bli mer torr
Locobase funkar för oss!
Det finns ett märke som heter Weleda, som har massor av hudvårdsprodukter, som finns att köpa bl a på apotek, som är ekologiska och som inte kostar sådär fastligt mycket.
Vi har babykrämen med kamomill till sonen, och den hjälper mot nästan allt
Locobase. Locobase repair är snäppet dyrare än vanlig Locobase, men är den bästa krämen om man är riktigt riktigt torr.
Min dotter som har extremt torr hud får den föreskriven av hudläkare, som jag antar har koll på läget.
Locobase. Locobase repair är snäppet dyrare än vanlig Locobase, men är den bästa krämen om man är riktigt riktigt torr.
Min dotter som har extremt torr hud får den föreskriven av hudläkare, som jag antar har koll på läget.