Frun har ingen lust
Kort om mig: Gift, 2 barn, varit tillsammans snart 20 år.
Min fru har ingen lust längre, har jag tur har vi sex en gång om året. Resten av året är det ingenting, inte ens petting eller dylikt. Det blev värre efter vårt andra barn.
Jag har försökt och försökt. Pratat med henne om det vilket är svårt då hon inte gillar att prata sex. Pratat om viktiga saker för oss. Och hennes lista uppfyller jag, allt hon sagt har jag sett till att göra eller fortsätta att göra. Min lista, ja den är helt orörd.
Jag mår psykiskt dåligt av detta. Har pratat om det, men det faller för döva öron.
Flera aktivister kommer säkert i tråden säga att "man ska inte tvingas till sex" eller "bara för att du vill ha sex måste inte hon" etc. Och nej, jag tvingar inte. Men vi är i ett förhållande. Men precis som hon inte vill ha sex, är jag inte sugen på att kyssas,pussas eller dylikt längre.
Hon värdesätter nog det, jag inte lika mycket. Dagisnivå jag vet. Men då kanske, bara kanske hon får känna hur det känns att vara ratad och oälskad.
Sex är viktigt, och en kvinna eller man som väljer att inte vara del i ett förhållande förstår jag inte varför de är i ett förhållande.
Jag älskar min fru, jag önskar att hon ändrar sig. Förstår att saker har ändrats efter att ha fött barn. Men hon gör ju inte ens något för att ändra det, hon försöker inte ens.
Tanken har slagit mig att hon är otrogen, men jag fattar inte när hon skulle få tid till det. Vet att hon tillfredsställer sig själv, oftast i duschen, ibland när hon tror att jag somnat. Men hon förnekar högljutt att hon någonsin onanerat. Har hon lust, men inte med mig? Igen, hon får göra sånt, absolut!! Men att få titta på vore bara det enormt tillfredsställande, eller göra det tillsammans. Men icke. Går inte ens att lägga fram då hon "inte onanerar".
Är så less. Mår så dåligt. Hatar känslan av att vara oälskad.
Ville mest skriva av mig bara.