• andrew smith

morsan ljuger

det mesta morsan pratar om, är inte rimligt. hon ljuger om mycket saker. jag vill inte  säga i detalj vad det handlar om, men hon ljuger om mycket. jag fick säkra tecken av brorsan för ngn månad sedan. nu plötsligt föreslog hon att jag och hon skulle gå ut på stan, detta har aldrig någonsin hänt tidigare. jag känner hela vägen att det är något som inte stämmer. och vem är kvinnan  i västerås som hon har kontakt med? det har hon aldrig förklarat för mig vem det egentligen är.....kan ju vara min riktiga mamma...vem vet...ingen behöver svara på detta, behöver bara reflektera över lite saker ibland.

• Svar på tråden morsan ljuger
  • andrew smith

morsan vill inte ens att jag ska komma när hon fyller 80 år snart....men många andra i släkten kommer då....men det var inte så noga om jag skulle komma....de säger en del...

• FallenAngelNr1000
    Drottningen1970 skrev 2019-11-28 19:51:56 följande:

Varför har du slutat ta din medicin?

Varför ger man såna här spydiga kommentarer för? Är det för att man själv har erfarenhet utav att bli psykotisk utan sin egna medicin eller? Ts mår ju dåligt. Varför? Mår du inte bra själv? Varför ska du då trycka ner andra för? Väx upp o Va lite medmänsklig för en gång skull!
  • andrew smith

jag mår inte det minst dåligt, jag har aldrig mått bättre. hur kan ni utlsäsa av det jag skriver att jag skulle må dåligt? jag mår bra, men jag har så mkt saker att fundera över. OCH SPYDIGA KOMMENTARER BETACKAR AjG MIG FÖR, om jag hade måttdåligt hade jag inte ens orkat fundera över diverse olika saker, men det är när man år bra, som man kan börja gräva djupare saker, för det är jävligt mkt som inte stämmer i våran släkt.

Svar på tråden morsan ljuger