• Peter1975

Vad har du för udda rutiner?

Hej! Det är alltid kul att höra vad folk har för utstickande beteenden. Vem vet, vi kanske kan inspirera varandra. 

Själv äter jag alltid bär med handskar, diskar min tandborste varje dag, har plastpåsar på fötterna när jag skurar & sprutar parfym i håret. 

Berätta om era lite "udda" beteenden och rutiner Glad

• Svar på tråden Vad har du för udda rutiner?
  • Peter1975

För att fylla på så duschar jag minst 2 gånger åt gången och ibland i 3 omgångar vid ett duschbesök

• fesun

Jag dricker kaffe och te samtidigt på morgonen (inte i samma kopp såklart). Johannesört för att stressa ner och kaffe för att piggna till :'D

Jag går ut i pyjamasbyxor under täck- eller skalbyxor varje chans jag får (vilket är rätt ofta nu pga sjukskriven).

Jag luktar nästan löjligt länge i tvättmedelsflaskan. Och i källare.. och när jag går förbi tvättstugor.

Jag ser samma tvserier over and over and over. Inte bara, men har sett vissa pinsamt många ggr.

Jag låter ibland (rätt ofta..) bli att äta för att jag inte orkar. När barnen är hos sin far äter jag sällan överhuvudtaget. Skönt att slippa fixa mat å disk for once liksom.

Jag duschar oftast med lampan släckt.

Pratar alldeles för mkt med mig själv (iaf när jag är ensam hemma).

Kan inte låta bli att tvätta händerna när jag kommer in (oavsett om jag bara varit typ utanför dörren och inte rört något).

Annars är jag fullt normal! ;)

• Peter1975

Har också sådana där favoritserier/filmer som får en att må bra som man kan se hur många gånger som helst. Vilka är dina?

• StorPappa1337

Hej StorPappa här!

Oj, den här tråden är som gjord för mig! :O

1. Efter jag städat toaletten slickar jag på
    ringen för jag är så säker på min städförmåga

2. När det är chips och dipp dags smular jag ner
    chipsen i dippen och äter sedan med sked

3. På tal om chips, Chips med Fjällfil Blåbär
    är sketa gott

4. Efter jag rökt brukar jag bita i fimpen (för att
    inte slösa tobak)

5. När jag fickparkerar "råkar" jag alltid stöta i
    bilarna framför och bakom mig

6. När jag bakar äter jag av jästen

Mvh
    Storpappa

• Peter1975

Hej igen och tack för att ni bidrar med era tokigheter i tråden. Tycker det är dags för tråden att väckas till liv igen. Ytterligare några grejer jag har börjat med:

1: Drar rakhyveln mot mina tänder för att skrapa av beläggningar. 

2. har gjort en tunnel inuti min madrass där min hamster får springa omkring.

3. Det sista är ingenting jag gör men en av mina kollegor använder gamla tandborstar som toapapper för att skrapa bort det sista (han använder inte tandborsten i munnen efter det såklart Skrattande). 

Svar på tråden Vad har du för udda rutiner?