Brukar du raka fittan / kuken om du ska klä upp dig?
Ni som rakar er, brukar ni raka er om ni ska bort på typ fest eller julmiddag med jobbet bara för att känna sig uppklädd, ren och fräsch?
Ni som rakar er, brukar ni raka er om ni ska bort på typ fest eller julmiddag med jobbet bara för att känna sig uppklädd, ren och fräsch?
Nej
Va?
Va?
Jag är alltid renrakad. Min fru gillar inte hår i munnen
Tyvärr kan jag inte rösta om detta då jag saknar ett passande alternativ.
Rakar mig regelbundet och vid behov oavsett om någon ska se den.
Klart att jag rakar mig då jag klär upp mig annars skulle jag inte känna mig riktigt fin.
Jag är kille på snart50-år och har rakat mig sedan Jaguar 20-år och trivs med det känns mycket fräscht
Jag rakar mig alltid, men aldrig för någon annans skull. Så dina svarsalternativ passar inte mig alls.. Pfff.. Göra sig fin för någon annan. Fuck that.
Jag rakar mig alltid, men aldrig för någon annans skull. Så dina svarsalternativ passar inte mig alls.. Pfff.. Göra sig fin för någon annan. Fuck that.
Nej, det gör jag inte
Så alternativ 1 passar inte dig? Att man rakar för att känna sig fin? Det står inte att det är för någon annans skull väl?
Nej, jag rakar mig inte oavsett vad som händer
Jag rakar mig aldrig men jag brukar klippa kort och ansa om det är något speciellt, tex dejt men även för julfest med jobbet.
Ikväll ska jag på fest och tänker därför raka fittan i duschen.
Annars är det inte så noga, någon gång ibland, kan låta det växa ut långt och sedan raka allt, rakningen blir skönare då.
Rakar mig inte oavsett om någon ska se mig eftersom jag inte tycker att det är fint.
Jag rakar mig efter behov. Inget kopplat till om jag ska klä upp mig eller inte. Men frugan är väldigt noggrann med rakningen. Hon är alltid helt nyrakad när hon klär upp sig.