MA, när vart ni gravida igen efter det?
Jag har precis börjat ta tabletterna då vi fick reda på igår att vi fått ett MA (fostret dött i v.6)
Nu undrar jag hur snabbt ni som gått igenom missfall/MA blivit gravida igen??
Jag har precis börjat ta tabletterna då vi fick reda på igår att vi fått ett MA (fostret dött i v.6)
Nu undrar jag hur snabbt ni som gått igenom missfall/MA blivit gravida igen??
Jag hade en mens mellan sedan blev jag gravid med sonen. Mitt ma upptäcktes i v.8. Tog tablettterna i v.10
Hade två mens. Sen blev jag gravid igen och det gick bra :)
Mitt MA upptäcktes i v 14. Fick ok att börja försöka direkt efter vilket vi gjorde men blev gravid på försök nr 3.
Mitt MA upptäcktes v 16, fostret dött v 14-15. Hade två långa cykler (typ 50 dagar) efter detta, och sen på tredje cykeln tog det sig. Nu gravid i v 17.
Jag fick MA konstaterat den 27 juli 2017 och påbörjade cytotec samma dag. Den 26-27 november testade jag positivt med bf 11 augusti 2018 :)
Har ni klarat er från flera missfall? jag är så rädd att drabbas igen :( :(
har haft ett utomkveds i mars i år innan detta missfall så jag tänker det är nå fel på mig... har 3 friska barn innan dock. men ändå, jag är så rädd :(
Jag hade först ett ma sedan två utomkvedshavandeskap.så mig ska man nog inte gå efter. :(
har haft ett utomkveds i mars i år innan detta missfall så jag tänker det är nå fel på mig... har 3 friska barn innan dock. men ändå, jag är så rädd :(