Min kille vill inte ha sex längre, har massor med galna tankar
Så här ligger det till. Jag och min kille är både under 30 bast, har inga barn och har bara varit tillsammans i två år. Nu det senaste året har det allt mindre action i sängkammaren och jag vet inte vad jag ska göra. Det kan gå två tre veckor innan vi har sex. Och då nästan alltid på hans initiativ då jag slutat försöka för att jag är rädd att bli avvisad.. Han säger att han älskar mig och att det inte beror på mig utan stress hos honom. Plus att han nyss slutat med sina antidepressiva, (fast nu är det var typ för sju månader sen). Jag har dessutom gått upp i vikt. Vägde 48 kilo när jag träffade honom och är 168 cm lång, nu väger jag 55 kilo. Vet inte om det kan bero på det men han slänger in lite pikar ibland. De är snälla men ändå. Han fatshamar tjocka människor på tv rätt ofta så vet att han har svårt med fetma.. vi har pratat om det och han säger att det inte beror på mig. Kan han ha tappat känslorna, eller är han inte attraherad av mig längre? Har gått så långt att jag övervägt (inte på allvar dock) att hooka upp med någon bara för att frigöra sexuell energi. vill inte det egentligen och han skulle aldrig förlåta mig.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-11-11 22:19
Han är väldigt söt och fin mot mig annars. Bara sexet jag saknar.