Blödit i 9 dagar
Hej! Jag är 26 år och bor med min man på 30 år, vi försöker bli gravida och jag slutade på p piller för 3 månader sedan. Har en menscykel på ca 30-31 dagar. Denna gång började jag blöda i 5 dagar, på kvällen slutade jag blöda och trodde mensen var klar. Dagen efter (6e dagen) började jag blöda igen på em, sedan inget mer förutom blodblandade flytningar som pågick till idag (9onde dagen). På em idag övergick det till en mer blödning och ringde barnmorskan som bad mig ta ett graviditetstest. Hon sa kroppen kan bete sig lite märkligt i en tidig graviditet därav utesluta graviditet. Det visade negativt. Har varken haft smärta eller klumpar. Men kroppen beter sig väldigt skumt då jag annars blöder i 5 dagar. Skulle återkomma till BM efter helgen om det fortsätter (isåfall blödit i 13 dagar mer eller mindre). Någon som varit med om liknande? Hört att vid missfall så borde det komma klumpar? Någon som varit med om att man varit gravid, haft lång mens och pussat sent?(låter helt orimligt i mina öron).
Tillägga: någon könssjukdom är det inte, vi har båda testat oss.