• Anonym (String killen)

Hur vanligt är det att killar har string på sig

Vad tycker ni killar om att ha stringkalsonger på er,jag använder det dagligen

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vanligt är det att killar har string på sig
  • Markus89

Jag använder nästan alltid string så mycket skönare än klumpiga boxer svalt och skönt. Har ganska många stringkalsonger men använder oftast stringtrosor istället. Lättare att hitta billiga trosor och tycker dom har skönare tyg och har inte så stort paket så trosor ger mig bättre stöd.

• Anonym (I)

Nej det låter väldigt "cringe" att ha det, pinsamt och direkt avtändande.

• Anonym (Hopplös...)

Inte till vardags, men har ett par jag köpt när man vill vara lite busig... Gjorde för män med hål för kuk och pung. Blir samma effekt som att använda kukring...

• Anonym (Kallingar)

Jag använder nästan alltid stringkalsonger på fritiden känner mig bekväm med det. Är 50 + har använt string över 20 års tid.

• Postman

Tror inte det är så vanligt, ser aldrig några män i min omgivning som bär string. Jag själv skulle aldrig komma på iden, tycker det ser hemskt ut. 

• Anonym (LP)

Svårt att hitta ett mer omanligt plagg att bära 😀

• Anonym (Kille)

Majoriteten som har string är väl bisexuella eller homosexuella män som vill agera feminina

• Anonym (Sissy)

Jag är utåt sett "hetero man" men när jag fantiserar själv är jag en sissy. Det enda skälet till att vilja ha string för mig, skulle vara av sexuell natur - inte "för att det är skönt och praktiskt".

• Anonym (Felicia)

Det är nog inte så vanligt tack och lov

• Roberth 8704

Använder string dagligen. Skönaste plagget som finns för att få bra stöd och Comfort. Tog ett tag innan man tog steget men efter så byter man aldrig tillbaka igen

• Anonym (Omg)

Får bilden av en stormagad 60-årig man med stripig grå hästsvans + flint när jag tänker på stringkalsonger. Alternativt en twink.

Har svårt att komma på ett mer oattraktivt plagg på en man, men det finns säkert något jag inte vet om.

• Anonym (Omg)

Ni män som går runt med stringkalsonger - tänk om ni råkar ut för en olycka och hamnar på sjukhus där alla får se er string. Kalsong som trosor som vissa av er verkar ha. Det lär ju bli en snackis i fikarummet. Fast det kanske ni skulle tända på.

• Anonym (mb)

hej ja går i string varje dag och min tjej gillar det med

• Tremere
    Anonym (Omg) skrev 2025-03-24 08:06:31 följande:

Ni män som går runt med stringkalsonger - tänk om ni råkar ut för en olycka och hamnar på sjukhus där alla får se er string. Kalsong som trosor som vissa av er verkar ha. Det lär ju bli en snackis i fikarummet. Fast det kanske ni skulle tända på.

Inte värre än att bli hittad med ett par mjukisbyxor och foppatofflor.....
Svar på tråden Hur vanligt är det att killar har string på sig