Okej att ha Tinder i en relation eller överreagerar jag?
Hej, jag önskar lite perspektiv på mitt problem då jag inte riktigt blir klok på det själv. Jag har nyligen inlett ett förhållande efter flera månaders intensivt dejtande. I början sa jag att jag har kvar Tinder och ibland chattar med killar och att jag inte har några problem med att han gör detsamma. Under den här tiden var det högst oklart om dejtandet skulle leda till något seriöst. Efter sommaren så valde vi att ta det steget längre och nu i helgen upptäckte jag att han låg i sängen och svepte på olika tjejer medan jag diskade. Han såg inte att jag såg och när jag klev in i rummet stängde han snabbt ner telefonen. När jag tar upp detta med honom säger han att han bara vill kolla på andra tjejer och kanske skaffa vänner men inte hålla på med någon annan än mig och att han älskar mig. Jag är helt och hållet införstådd med att man finner andra än sin partner attraktiva men att gränsen kanske går vid att man aktivt är inne på en dejting-app och kollar in utbudet det första man gör en lördagmorgon. Är jag för känslig som tar illa upp av det här? Är det kanske en nonsensgrej som är onödig att bråka om eller finns det någon rimlighet i att jag blir sårad av hans handlande?