6 åring går ut från skolan utan lärare ha kol på på en vägen
min son pris börjat skolan på kllas noll eller nu börja klass och sluta skolan kl 13:00
jag kommet till skolan kl 12:45 och letat efter min son hitta inte kommer till kassrumet dom säger på tregården och kommer till tregården dom säger är på klassrumet sån här flera gånger springa som en galen hitt och det och hitta inte min son och ingen av lärare veta var är han frågat flera mitt hjärtta börja slåss fort då springet jag ut från skolan till buss platsen var inte där och vända mig till vägen efter mer än 200 eller 300 meter hitta jag honom och kontakta skolan chef och hon säger ber om ursäkta ett ord hjälpar inte, tack o lov har inte blivet nåt på min barn på en sånt vägen med massa köra bilar som massa bilar köra
jag vist inte eller vi vet inte så här lärarna har inte nåt kol på folket barn alls men kanske dom har koll på två sakar på deras mobil och deras lön varja 27 hur du har utbildat som lärare om du har inte koll på barn
jag skriva deta inte bara för min son skull men för alla barn i skolan och alla flerdra vem kan acssptera deta en son barn går ut från skolan utan att lärare veta om och på sist rakt i ansktet får en ljug svar att det var kl 13.15 och har man bvis på deta och även om blir 13.30 då kasta man inte en barn på den ålder på en vägen med massa biler men den ljug 13.15 för att rädda sig från sina stora fel som har inte koll på barn . men har dom koll på dina facebook
så här dom har utbildat att inte ha koll på barn
vill gärna hjälp att göra anmälan på dom
hur man göra en anälan vem ska man kontakt ???????