Jag, kvinna, svarar utifrån hur min svenska sambo är.
Fiser och rapar - Gör inte alla människor det? Men nej, han gör det inte framför mig eller andra människor. Kan rapa ibland, men det tycker jag inte är ett dugg äckligt.
Duschar inte varje dag - Nej, det gör inte jag heller. Det är inte bra för huden.. Vi båda är torrisar och mår bättre av att inte duscha varje dag.
Ölmage - Nope.
Prioriterar sport på tv före frun - Nej, han gillar inte någon sport alls.
Blir bekväm snabbt i ett förhållande - Näe, eller va? Är skillnad på att vara bekväm och ta saker för givet i ett förhållande. Vi är båda bekväma, vilket är helt underbart. Men vi tar inte varandra för givet.
Vågar inte försvara familj i fara - Har aldrig behövts, så det vet jag ju inte. Men utifrån vad han säger OM en fara skulle inträffa så jo, då skulle han försvara mig.
Torkar sig inte riktigt efter nr 2 - Han både torkar och ställer sig i duschen efteråt. Varje gång.
Ej social - Om han vill så kan han vara social. Men både han och jag är introverta, så vi har inte det behovet direkt..
Går i fula Ullared shorts långt in på hösten - Haha, nej? Hur ser såna ut? Han har jeans.
Groomar inte sig själv - Menar du skägget nu? Eller pubis? Han groomar båda. Är mycket mån om sitt skägg.
Köper sällan nya fräscha kallingar - Jodå, de byts och köpa nya ofta. Typ varje gång han handlar kläder.
Prioriterar en öl framför frun - Vi brukar dricka öl tillsammans. Men nu är jag gravid, men han får dricka öl ändå. Vad fan spelar det för roll? Han går ju inte ut på krogen för det.
Grinig i allmänhet , även mot söta kvinnor på ex tåg - Nej, min sambo är trevlig och uppför sig som folk ska. Nu snackar du ju typ om griniga män i 60-årsåldern. Min sambo är 32..