Vill ha barn, p-sprutan drar ut på tiden
Hej!
Jag och min sambo vill så gärna ha barn nu.
Vi blev gravida i december förra året men vi hade precis blivit tillsammans (augusti) men vi kände att det ej var läge då.. Vi har ett barn var sedan tidigare förhållanden och han bodde på annan ort.
Jag tog EN p-spruta då i december för att vi skulle vänta men nu 9 månader senare känner vi båda att det är vi och vi vill verkligen ha barn. Men min ägglossning har fortfarande inte gått igång och trotts att jag bara tog en spruta och inget mer så är mitt liv fucked up just nu...
Jag har under dessa månader haft blödningar i snitt 6 månader av dessa 9 och äter idag p-piller och gjort i en vecka men blöder som en gris ändå...
Vet inte vad jag ska göra riktigt och tycker det är oklart hur jag ska använda dessa p-piller eftersom dom tar bort mensen men jag vill ju att min kropp ska komma in i rutin igen och att ägglossningen ska sätta igång igen.
Fler som hamnat här efter p-spruta och sen fått p-piller i medicineringsyfte?
Ska man äta 4 veckor och sen stoppa där eller hur länge ska man äta? Jag vill ha min mens men inte 7 dagar i veckan 30 dagar i månaden och jag vill kunna få barn..
//ledsen tjej????