Varför lämnar jag inte han?
Jag gjorde ett misstag för två tre år sen och utbytte några meddelande inklusive intima bilder med ett x. Aldrig någon mer otrohet sen dess. Vi kämpade på rejält med tre små barn också. Sen dess, har han utvecklat ett spelproblem han vägrar erkänna & anser sig ha rätt att spela för rätt mycket pengar för "jag försstört hans liv" han har slagit mig två gånger, senast en gång i maj för han trodde jag var otrogen igen. Varje gång jag försöker prata med han blicka framåt så blåser han upp sårar svär enormt mkt åt mig och jag blir rädd men aldrig så jag inte viker mig. Idag förvänta jag mig slag efter vårt andra bråk denna helg. Han spillde allt kaffe spotta på mig och välte nästam bordet. "Jag borde stå ut" VARRÖR STANNAR JAG?? ENBRT AV EKONOMISKA skäl ja. Men ändå!!! Jag bara kan inte ta steget, han sa hämta skilsmässopaappprena imorgon då svarade jag det får du själv göra.. han anser att Jag ska lämna dom. Jag LÄMNAR inte mina barn. Punkt. Vad fan gör jag? Jag behöver ingen kvinnojour. Jag är int rädd att han ska döda mig eller så, det är han för feg för.