Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Kossan12234

Hjälp?

Min mens är borta, skulle haft den för 3 dagar sen och inget tecken på att den ska komma. Mem jag är uppblåst som en ballong (dem senaste dagarna), förstoppad (senaste veckan/veckorna), mina bröst är ömma och stora sedan några dagar. Inga ändringar med livsstil osv. Haft oskyddat sex med sambon. Tog ett cb digital nyss å det var negativt. Men mens är regelbunden och brukar aldrig va sen. Behöver råd från mer erfarna

• Svar på tråden Hjälp?
  • Daphodil

Detta är vanligt. Kan bero på senare eller utebliven ägglossning denna cykel. Vänta lite så kommer den.

• Anonym (A)
    Daphodil skrev 2019-09-05 10:15:51 följande:

Detta är vanligt. Kan bero på senare eller utebliven ägglossning denna cykel. Vänta lite så kommer den.

Har man inte ägglossning varje cykel?
  • Anonym (Anonym)
    Daphodil skrev 2019-09-05 10:15:51 följande:

Är inte det då man har oregelbunden mens?
  • Anonym (A)

Jag har som dig ts, men jag är inte gravid.

Haft mensvärk i kanske 2 veckor nu och rejäl mensvärk i förrgår , som jag brukar få dagen/dagarna innan mens. Skulle fått mens igår men väntar på den fortfarande.

• Kossan12234
    Anonym (A) skrev 2019-09-05 10:19:01 följande:

Jag har som dig ts, men jag är inte gravid.

Haft mensvärk i kanske 2 veckor nu och rejäl mensvärk i förrgår , som jag brukar få dagen/dagarna innan mens. Skulle fått mens igår men väntar på den fortfarande.

jag brukar alltid ha mensvärk några dagar innan min mens men nu inget, jo och jag brukar ha PMS från helvetet och kräva vissa skräpmat dagarna innan mensen men inte varit nått sånt nu
  • Anonym (A)
    Kossan12234 skrev 2019-09-05 10:22:00 följande:

jag brukar alltid ha mensvärk några dagar innan min mens men nu inget, jo och jag brukar ha PMS från helvetet och kräva vissa skräpmat dagarna innan mensen men inte varit nått sånt nu

Du kanske är gravid då brukar det kännas som att man ska få mens hela tiden när livmodern växer.

Själv är jag garanterat inte gravid eftersom jag inte har haft sex. Därför jag reagerar på att jag haft mensvärk så länge utan att mensen kommer..
Svar på tråden Hjälp?