SNÄLLA HJÄLP!!!
Jag har jobbat på samma ställe i 2 år som anatälmd i november. Chefen vet att jag är gravid så jag berättade. Inga konstigheter. Är dock tidig än (v.5 4+4) nu till pronlemet.
Jag har inte mått så bra på jobbet, jobbar på hotell och har varir på städ bara sen nu blivit flyttad till receptionen varannan helg (frukost och eftermiddag) sen det började har jag mått skit.
Idag tog chefen ett möte med mig (hsr lönebidrag) och frågade hur jag vill göra. Han vet inte riktigt hur var han sla placera mig för att jag ska må bra. Jag vill i framtiden plugga till förskolelärare. Men är för feg för att ta steget då jag inte vill ha csn lån och inte leva på min sambo..
I vilket fall började han prata om att on jag knte vill mer skulle han hjälpa mig och lägga fram det. (Är berättigad a-kassa). men kommer detta påverka föräldrapenningen om jag väljer att säga upp mig? Tänkte att jag ska försöka prata med honom om att jobba till februari iallafall och sen gå hem. Men om han nekar det och inte vill förlänga mig i novemver, hur påverkas jag med föräldra penning osv??
Är även livrädd för missfall, då sitter jag arbetslös.. har sån panik och ångest över ekonomin... snälla ge mig råd lch stöttning