Bebis helt fixerad av mitt ansikte, hjälp..
Hej alla på familjeliv!
Jag har en dotter på snart 8 månader. Sen hon var kanske 4 månader har hon velat bli sövd i sängen, ingen annanstans i princip (ville endast vaggas fram tills en dag det bara vände). Hon är sjukt lättsövd, kan bara ta några minuter sen sover hon. Kruxet är att hon ENDAST kan somna om hon fåt pilla mig eller min sambo i ansiktet. Jag menar verkligen PILLA. Upp i näsan, in i munnen, peta ut ögonen, dra i håret, upp name it. Hon blir verkligen förbannad om hon inte får, och hon kan verkligen inte somna annars. Jag har försökt med allt jag kan komma på som hon annars gillar att pilla på. Svärmor sydde en tygbit med massa lappar på från diverse kläder, alla sorters gosedjur har testats, filtar, våra händer, ja allt.. Ska tilläggas att om man pussar på hennes händer så somnar hon också.
Någon som har någon erfarenhet av detta eller hört något liknande? Kom med alla förslag ni kan komma på. Mina idéer är slut och jag vet inte vad jag ska göra för att ?ändra på detta?. Mitt ansikte klarar inte mer ????