-
-
Svar på tråden Vilken brudklänning ska jag välja?
-
Omöjligt att säga utan att veta hur klänningarna ser ut just på dig.
Viktigast är att klänningen är rätt för personen i fråga , inte vilken är snyggast på modellen på bilden. -
OK.Anonym (B) skrev 2019-08-11 20:51:35 följande:Omöjligt att säga utan att veta hur klänningarna ser ut just på dig.
Viktigast är att klänningen är rätt för personen i fråga , inte vilken är snyggast på modellen på bilden.
Vet bara inte vilken jag ska välja. Oerhört svårt val. -
Av dessa var den andra överlägset snyggast tycker jag. Den första såg för mycket ut som underkläder upptill. Mer svårburen också.
-
Understa, den översta ser ut som underkläder + underkjol
-
Gå till en salong med dina kompisar och prova.Anonym (anonym) skrev 2019-08-11 21:07:40 följande:
OK.
Vet bara inte vilken jag ska välja. Oerhört svårt val.
Båda klänningarna är fina , men det måste passa din kropp och din personlighet. -
Nummer 1 var snyggast på bilden.
Men det betyder inte att den är finare på just dig. -
Klänningen på andra bilden tycker jag är vackrast, den första är för mycket fluffig gräddtårta. Den andra ger en bild av stil och klass. Var gifter du dig, i en kyrka? Kolla i så fall om klänningen är ok då den är rejält urringad och baraxlad.
-
Jag gillar den första, nr två ser alldeles för tråkig ut.
-
Skojar du nu eller?Barbro45 skrev 2019-08-12 08:39:28 följande:
Klänningen på andra bilden tycker jag är vackrast, den första är för mycket fluffig gräddtårta. Den andra ger en bild av stil och klass. Var gifter du dig, i en kyrka? Kolla i så fall om klänningen är ok då den är rejält urringad och baraxlad.
-
Om vad? Fluffig gräddtårta eller förslaget om att visa respekt för kyrkorummet?Anonym (?) skrev 2019-08-12 09:24:17 följande:
Skojar du nu eller?