BF oktober-december UMEÅ
Hej,
Jag är 29 år och väntar mitt andra barn och är beräknad till den 26 november och söker andra i och runt Umeå som väntar barn ungefär samtidigt som mig. Vore kul att följas åt.
Hej,
Jag är 29 år och väntar mitt andra barn och är beräknad till den 26 november och söker andra i och runt Umeå som väntar barn ungefär samtidigt som mig. Vore kul att följas åt.
Vilken slump att jag trillade in här! Googlade på hur långt in i graviditeten som folk brukar cykla och såg den här tråden just under den jag läst. Jag är i alla fall 24 år, har BF 5e november och väntar andra barnet. Bor i centrala Umeå.
Vilken slump att jag trillade in här! Googlade på hur långt in i graviditeten som folk brukar cykla och såg den här tråden just under den jag läst. Jag är i alla fall 24 år, har BF 5e november och väntar andra barnet. Bor i centrala Umeå.
Vad roligt! Jag har en grabb på 2 år sedan tidigare, vet att det är en till liten grabb som kommer.
Har mått och mår superbra i graviditeten, håller tummarna på att det fortsätter!
Senaste graviditeten cyklade jag till vecka 32 då jag blev liggandes pga hotande förtidsbörd, då kändes det fortfarande bra.
Vem är du? =)
Graviditeten rullar på fint här med tycker jag, men det går så fort att jag inte hinner med! Hade mycket problem med sammandragningar som blev regelbundna sist, i den här veckan (25+) hade jag redan varit inne på koll på förlossningen ett par gånger. Jag fick bricanyl i v 34+, men födde inte förrän i v40+5. Antingen funkade det bra eller så var det falskt alarm. Blev liggandes från den veckan sist i alla fall. Den här gången känns det helt lugnt!
I vilken vecka födde du?
Jag har en 2,5-årig son (född Jan-17) och vad de kunde se på RUL verkar det vara en lillasyster i magen.
Vad kul att våra barn är ungefär lila gamla. Jag födde i vecka 37+0. Jag pratar gärna vidare, mem det kanske är enklare att prata någon annanstans. Brukar inte vara så regelbunden här =) Jag heter emeliejonsson_ på instagram.