Räknas det som sex när läkarna rör på eller i slidorna med sin hand?
Räknas det som sex när läkarna rör eller i slidorna med sin hand?
Skulle gjort det annars om det inte varit ett läkarbesök då det inkluderar könsorganet
Räknas det som sex när läkarna rör eller i slidorna med sin hand?
Skulle gjort det annars om det inte varit ett läkarbesök då det inkluderar könsorganet
Va?
Så menar att varje gång jag varit hos barnmorskan och gjort cellprov så har jag haft sex med henne? Du är ju.. speciell.
Det borde vara obligatoriskt att ha ett bevisat IQ på över 23 innan folk får skriva inlägg på diskussionsforum.
Vad menar du med "skulle gjort det annars"? Vilket det? Vadå annars?
Din fråga kan vara den allra konstigaste jag nånsin har läst
Om läkarundersökningar är sex är det väl hångel att gå till frisör/massör, för de tar ju i ens hår och kropp.
Och att prenumerera på inredningstidningar är väl samma sak som att ha snygg inredning. Prenumerera på en hästtidning är lika med att ha en häst.
Man blir mätt av matlagningsprogram också. Och kollar man på fotboll är man en av spelarna. Om man går ut med grannens hund är det att ha egen hund.
Vad menar du med "skulle gjort det annars"? Vilket det? Vadå annars?
Din fråga kan vara den allra konstigaste jag nånsin har läst
Om läkarundersökningar är sex är det väl hångel att gå till frisör/massör, för de tar ju i ens hår och kropp.
Och att prenumerera på inredningstidningar är väl samma sak som att ha snygg inredning. Prenumerera på en hästtidning är lika med att ha en häst.
Man blir mätt av matlagningsprogram också. Och kollar man på fotboll är man en av spelarna. Om man går ut med grannens hund är det att ha egen hund.
Så menar att varje gång jag varit hos barnmorskan och gjort cellprov så har jag haft sex med henne? Du är ju.. speciell.
Och inte behöver det finnas några manliga oskulder eftersom de kan rynka av varandra eller kanske rent av rycka lite i din egen snok.
Fast runka av varann är väl rimligen att ha sex, vilket gynekologbesök inte är. Eller hur menar du?
Handlar det om dottern som du tyckte blev utsatt för övergrepp av läkarna?
Observera att tråden ligger i kategorin "ironi och satir".
Observera att tråden ligger i kategorin "ironi och satir".
Det vet du väl att vid alla typer av läkarbesök ingår det att palpera slidan. I och med att de yttre genetalia och slidan vidrörs räknas det som en sexuell handling. Likaså om rectum penetreras. Likställt vid sex och all vårdpersonal kan dömas för sexuellt ofredande, övergrepp eller våldtäkt.
#trolljävelgåochläggdig
Räknas det som sex när läkaren undersöker prostatan på män eller känner på testiklarna då det krävs vid en undersökning?
Jag också! Vilka häradsbetäckare de måste vara, fatta hur många cellprov de tar per dag för att inte tala om vanliga undersökningar och spiralinsättningar
Min prostata är stor som en handboll men vägrar gå å ha bögsex med doktorn.