Hur mycket kan känslor ha rätt?
Jag bor på ett skyddad boende och jag vet inte vart jag har fått in denna känslan men helt plötsligt från att känt mig omtyckt till att jag får in känslan av att de personal jag har haft runt omkring mig inte står ut med mig längre och jag mår fruktanssvärt dåligt. Särskilt när jag inte riktigt vet vad jag har gjort för fel.
Jag tog upp detta med en annan personal varav denne påstod att det inte alls stämmer och att jag är så omtyckt av alla. Även en annan personal skall ha sagt oförberett att många pratar gott om mig. Men jag vet ingenting om detta stämmer och börjar dessutom gå på samtalsstöd. Samtidigt som jag känner ilska emot mig själv för att jag känner att jag är en sådan Drama Queen och ångrar att jag ens tog upp detta. Så jag mår lite illa på mig själv och känner skuldkänslor för att jag pratar om hur jag mår.
I början mådde jag så bra och kände mig väl omhändertagen och jag blir det fortfarande. Jag känner bara att jag helt plötsligt är en tyngd för de flesta i personalen.
Hur mycket kan man lita på ens känslor? Om man känner att man är illa omtyckt, hur mycket kan man tro på att känslorna har rätt? Det känns någonting i luften och jag önska att de talade om, om de nu inte trivs med mig.
Jag har känt mig ganska ledsen på grund av just detta och jag vågar inte ta upp detta återigen.