Mat till min pojkväns familj
Min pojkvän och hans familj är muslimer. Är det väldigt ignorant att bjuda på griskött utan att säga det?
Min pojkvän och hans familj är muslimer. Är det väldigt ignorant att bjuda på griskött utan att säga det?
Trolla bättre eller placera i rätt kategori från början.
Vad tycker du? Av alla rätter man kan laga, måste du laga något innehållande i princip det enda de inte kan äta?
Fast nu är det ju så att om man är i Sverige så får man ta seden dit man kommer känner jag.
I?ll play: ja, då står du naturligtvis för din åsikt och berättar för dem alla vad du bjuder på.
Fast nu är det ju så att om man är i Sverige så får man ta seden dit man kommer känner jag.
Är även emot halal-slakt. Men jag kanske ska slakta min egen gris? Är det så du menar? Fy fan.
Självklart är det ignorant att bjuda på det enda de inte äter. Att ta seden dit man kommer känns mer relevant att använda vad gäller att följa lagar och visa respekt. Alla människor blir glada när någon visar att de tänkt och sett någon. Att bjuda på något som passar målgruppen är artigt och ett trevligt sätt att visa att personerna är viktiga.
Lycka till med middagen!
Självklart är det ignorant att bjuda på det enda de inte äter. Att ta seden dit man kommer känns mer relevant att använda vad gäller att följa lagar och visa respekt. Alla människor blir glada när någon visar att de tänkt och sett någon. Att bjuda på något som passar målgruppen är artigt och ett trevligt sätt att visa att personerna är viktiga.
Lycka till med middagen!
Är även emot halal-slakt. Men jag kanske ska slakta min egen gris? Är det så du menar? Fy fan.
Vem tror du att du är?
Bjuda! Alltså är meningen att de ska äta det?
Isf kommer de inte bli glada kan jag lova dig! och det kmr bli problem me din pojkvän för han kmr undra lika mkt hur du kan bjuda på griskött när du vet att de är muslimer! Griskött för muslimer är inte ätbart så jag vet inte vad din tanke är med att bjuda på just griskött, det är innnnte så att nån kommer säga "a men jag smakar" No No No. Undvik problem är mitt råd
Vem tror du är?
Om du inte kan räkna ut detta själv, så kan ingen av oss hjälpa dig.
Öka din seriositet, annars blir det ett klick.
Du är ju familjelivs största troll just nu.
Bara trams.
Du är ju familjelivs största troll just nu.
Bara trams.