Vilket parti och varför?
Kan alla här berätta vilket parti ni anser är det bästa och ge en förklaring på varför? Själv har jag aldrig röstat förr (blev dock myndig i år) men slängde bort min röst i EU valet pga känner att inget parti är rätt.
Kan alla här berätta vilket parti ni anser är det bästa och ge en förklaring på varför? Själv har jag aldrig röstat förr (blev dock myndig i år) men slängde bort min röst i EU valet pga känner att inget parti är rätt.
SD såklart. Behöver inte ens förklara varför.
SD såklart. Behöver inte ens förklara varför.
Tack
Men gör det gärna ändå. Handlar det bara om invandring eller håller du med SD i övriga frågor också?
AfS. Därför att det är det parti som står mig närmast på nästan alla områden. Deras företrädare är kompetenta och är inte "karriärpolitiker" . AfS är partiet med fest ryggrader och högst i tak.
AfS. Därför att det är det parti som står mig närmast på nästan alla områden. Deras företrädare är kompetenta och är inte "karriärpolitiker" . AfS är partiet med fest ryggrader och högst i tak.
Afs är meningslöst att rösta på. De kommer aldrig ens komma upp till 4 % spärren så en röst på dem är en bortkastad röst.
Hur tror du att SD kom dit de är idag? Genom att magiskt komma upp över fyra procent direkt? Det tog årtionden för SD att komma in i riksdagen. AfS lyckades bättre i sitt första val än vad SD gjorde. En röst är dessutom aldrig bortkastad om man röstar efter tanke och hjärta. Och gillar man inte dörrmattorna i SD så...
Faktum är att afs aldrig ens kommer komma upp över spärren.
Igen, vad tänker du om SDs historia? Hur kom de dit de är nu? AfS ökar dessutom hela tiden, utan att få något MSM-utrymme.
Så många finns det inte heller som delar afs åsikter.