• Anonym (Vad är orsaken?)

De män som drogar kvinnor och begår våldtäkt på dom sedan. Vad är exakta orsaken bakom det tror ni?

De män som drogar kvinnor och begår våldtäkt på dom sedan. Vad är exakta orsaken bakom det tror ni?

1. Oattraktiva män

2. Problem med det sociala

3. Oattraktiva män och problem med det sociala

4. Manliga oskulder

5. Tänder på att våldta kvinnor

6. Orkar inte eller har inte tid att anstränga sig att få en kvinna.

Etc.

• Svar på tråden De män som drogar kvinnor och begår våldtäkt på dom sedan. Vad är exakta orsaken bakom det tror ni?
  • Anonym (H)

Saknar det alternativ som jag hade röstat på.. Att det handlar om kontroll och makt över en annan människa.

• Anonym (kille)

Varför tror ts att det enbart händer kvinnor? Dags att vakna och öppna ögonen. många unga killar blir drogade och våldtagna. och Jo! även här i Sverige !
    Men man säger det ju inte direkt högt.

Eller menar du ts att det enbart är kvinnor som blir drabbade ?

Enbart solidarisk med sitt egna kön eller?

Svar på din fråga; För att dessa utövare är fega, vet om att de är misslyckade på alla plan förutom ev ekonomiskt. Håller sig även till "sina egna" där man ska överträffa den andres historia. Rovdjur är dom. Våldtäkten (att känna makt) är viktigt och gör de dessutom blinda då de inte verkar se något fel att droga ner någon annan. 

Så svaret är, misslyckade, fula, patetiska, vill känna makt och erkänner inte / kan inte förstå att det är fel att droga ner någon annan. Det är ju bara ett hjälpmedel för det viktigaste, att känna makt!

Själv ska jag ta i tu med min våldtäkts man en dag. Han tror att jag har glömt. Men kommer aldrig att glömma, då han även tog fotografier i olika ställningar. <Kommer ta itu med hela nätverket en dag som har sett bilderna. 

Anonym (kille) skrev 2019-06-17 01:23:57 följande:

Varför tror ts att det enbart händer kvinnor? Dags att vakna och öppna ögonen. många unga killar blir drogade och våldtagna. och Jo! även här i Sverige !

Svar på din fråga; För att dessa utövare är fega, vet om att de är misslyckade på alla plan förutom ev ekonomiskt. Håller sig även till "sina egna" där man ska överträffa den andres historia. Rovdjur är dom. Våldtäkten (att känna makt) är viktigt och gör de dessutom blinda då de inte verkar se något fel att droga ner någon annan. 

Så svaret är, misslyckade, fula, patetiska, vill känna makt och erkänner inte / kan inte förstå att det är fel att droga ner någon annan. Det är ju bara ett hjälpmedel för det viktigaste, att känna makt!

Själv ska jag ta i tu med min våldtäkts man en dag. Han tror att jag har glömt. Men kommer aldrig att glömma, då han även tog fotografier i olika ställningar. <Kommer ta itu med hela nätverket en dag som har sett bilderna. 

Tror inte bara det utan tråden handlar bara om män som drogar kvinnor.

Dessutom är jag faktiskt en man.

• Anonym (kille)
    Anonym (Vad är orsaken?) skrev 2019-06-17 01:29:17 följande:

Dessutom är jag faktiskt en man.

ja vi säger så.

Eftersom de flesta kvinnor inte har några problem att hitta någon att ha sex med så borde inte orsaken vara helt samma för män som kvinnor vanligen.

• Seende74

Empatistörning ligger bakom sådana handlingar,så som psykopati och narcissism .

know thyself
  • Anonym (Kriminolog)

Oj det finns nog en hundra olika svar på den frågan.

Men om man får förenkla det så tror jag att det i stora drag rör sig om tre grupper.

1. Män som är oförmögna att få sex på annat sätt.

Missanpassade män som är underutvecklade socialt sett. Som blivit nekade, mobbade och utfrysta hela sina liv. Män som hatar sig själva, sitt liv och hela mänskligheten. Män som vill straffa världen för lidandet den tvingat på dem, och som ser kvinnor som den främsta anledningen till lidandet. Samma typ av män som skjuter upp skolor.

2. Män som har en sådan kink.

Män som tänder på att vara i full kontroll av kvinnan. Full kontroll. Kontroll i form av ömsesidig BDSM är inte samma sak för dem då kvinnan i grund är med på det. Det bör röra sig om rena psykopater utan empati.

3. Män som är oförmögna att kontrollera sin sexualitet.

Korkade män. Män med så låg intelligensnivå att de inte klarar att tänka i förhand. Så korkade att de helt saknar konsekvenstänk. De lever helt i stunden och när de känner begär så är det de enda de klarar av att hålla i knoppen tills dess det är tillfredsställt. Det rör sig nog oftast om män med diagnoser och som tyvärr har anlag för låg intelligens, hög känslomässig aggression och hög sexuell aggression.

Tror att 1 kombinerat med 3 är den vanligaste typen av våldtäktsman.

När det gäller date rape så är nog 1:an och 2:an vanligast. 2:an är nog den sällsyntaste våldtäktsmannen överlag.

Oavsett bör de kastreras eller skjutas, eller kanske både och.

• Seende74
    Anonym (kille) skrev 2019-06-17 01:23:57 följande:

Hemskt.Styrka till dig!
    know thyself
  • CarinaL26
    Anonym (H) skrev 2019-06-17 01:11:58 följande:

Saknar det alternativ som jag hade röstat på.. Att det handlar om kontroll och makt över en annan människa.

Exakt detta handlar det om i alla fall 9 ggr av 10.
  • jeanette02
    CarinaL26 skrev 2019-06-17 08:38:35 följande:

Exakt detta handlar det om i alla fall 9 ggr av 10.

Anonym (H) skrev 2019-06-17 01:11:58 följande:

Det tror jag också. Troligtvis djupt personlighetsstörda människor. Narcissism tex el något annan störning.

Alt. knarkare som tillägg då också då de vet hur olika substanser verkar. Uträknande läskiga personligheter.
Svar på tråden De män som drogar kvinnor och begår våldtäkt på dom sedan. Vad är exakta orsaken bakom det tror ni?