Agera kyligt mot sin förälskelse - Speciellt om man tror att denne inte tycker om en på samma sätt
Jag tänkte att det vore trevligt med en tråd där man kunde få skriva om sig själv där man agerar lite neutralt inför sin förälskelse när man i själva verket bara vill visa hur glad man är att få träffa henne/honom. Detta händer mig, speciellt om jag gått och inbillar mig att kvinnan inte tycker om mig och då kan jag agera och låtsas som om jag inte heller känner känslor. Och samtidigt på någon plan få känslan av att jag agerar hänsynsfullt så att jag inte ''kväver'' människan.
I övrigt har jag inte så svårt att visa att jag känner känslor för människan och vill umgås med denne. Men när någonting bara känns fel där människan agerat kyligt, givit mixade signaler eller någonting annat som får mig en knasig uppfattning av det hela är det som om att allting sker impulsivt inom mig och så känner jag bara skuldkänslor efteråt för att jag i själva verket bara vill skrika av glädje inför människan jag tycker väldigt mycket om.
Ordet ''Kyligt'' kanske låter mörkt - Det jag menar är egentligen neutralt och låtsas som om jag inte känner några känslor.
Jag är säker på att även andra människor gör såhär, kanske sker det även hos kvinnor förmodligen också?
Ni får gärna skriva av er. Jag tänker mig att om man skriver av sig och även får respons av andra kanske man kan krossa beteendet och få i sig en annan inställning och faktiskt gå på sin insikt och skrika på personen namn av glädje. Det är mer syftet av tråden.
:)