Min make snackar skit om mig
Har precis fått reda på att min egna man pratar skit om mig både till vänner och sina egna föräldrar. Mina svärföräldrar som jag träffar flera gånger i veckan och trodde jag hade en bra relation med. Min man har sms konversation med sin mor Ang mig där han skriver helt sjuka saker att jag är ett jävla äckel ego, en jävla skithög, att han vill komma dit för att slippa mig ett tag. Att han inte står ut med mig en sekund till osv Och hans mamma svarar med att "är du förvånad?" " dags att sätta ner bägge fötterna" (!!! Vilket tyder på att han måste pratat massor om mig länge eftersom hon skriver sådär!!) m.m det framkommer även att han berättat/berättar om mitt privatliv, väldigt personliga saker som han vet i förtroende och sagt att han aldrig skulle prata med någon om. Jag är helt chockad men kan inte säga nåt eftersom jag råkade se detta i hans mobil, och det är inte okej att läsa sms i smyg. Jag försöker verkligen rannsaka mig själv om vad jag gjort för fel vilket jag ofta gör när han säger hur dålig jag är, men jag viger verkligen mitt liv åt mina barn och min man och hem så det känns så kränkande att han gör så här bakom min rygg när han sagt att han aldrig pratar om oss när vi tex tjafsar (som alla par gör).. till saken är att han är allvarligt sjuk så jag kan inte dra igång nåt stort nu..men känslan...är hemsk! Vad skulle ni gjort?