Är vi rik?
Hej! Vi är en ganska överklass familj med Hus i i Saltsjöbaden för 50 Miljoner och bilar för 4 men jag är OSÄKER på om vi. Kan kalla oss rik. Vart skulle ni säga att gränsen för rik går?
Hej! Vi är en ganska överklass familj med Hus i i Saltsjöbaden för 50 Miljoner och bilar för 4 men jag är OSÄKER på om vi. Kan kalla oss rik. Vart skulle ni säga att gränsen för rik går?
Ni har säkert mycket tillgångar. Rik är man när man lever ett lyckligt liv, vaknar upp före den man älskar och kan ligga och titta på henne/honom hur länge som helst och känna att man är den lyckligaste i världen....
Skoj! Då kan vi vara grannar ju!
Bor du i Neglinge eller Tattby?
Har man så mycket pengar är man välutbildad och kan formulera sej och det kan verkligen inte du. Du skriver jättedålig svenska så jag tror inte inte ett ord på det du skriver. Trolltråd!!!!
Ni har säkert mycket tillgångar. Rik är man när man lever ett lyckligt liv, vaknar upp före den man älskar och kan ligga och titta på henne/honom hur länge som helst och känna att man är den lyckligaste i världen....
Om ni har massa lån - övre medelklass.
Allt betalt - rika.
Om ni har massa lån - övre medelklass.
Allt betalt - rika.
Rik som ett troll.
Man er rik när man har mycket Cash, feta billar Bmw, merca ock snygg tjej man knulla får,,
Vad ska du med en snygg tjej till när du knullar får?
Vad ska du med en snygg tjej till när du knullar får?
Bara ett white trash skulle ha sådär dålig grammatik.
Han är 06 som skrev. Ta det lungt