Sara888 skrev 2019-05-09 12:45:04 följande:
Ja precis vi har betalat för tre försök och detta är det första. Tänker att om vi gör en till ivf istället för frysåterföring så har vi ju möjlighet att få fler till frysen som vi sen kan ta av. Dock kostar det denna gång om de skulle bli fler till frysen men tänker att de är värt det. Kliniken ville att vi skulle vänta med att planera vidare till efter TD, känns så segt att vänta när man vet att de inte tagit sig. Man vill ju bara planera en fortsättning direkt.
Åh vad tråkigt att höra att de inte fungerat för er heller. Hur många försök har ni gjort? Har dom hittat något ?fel? på er? Fick ni de första barnet via ivf? Många frågor ????
Jag gör ivf pga förlorade äggledare, fick operera bort pga utomkvedshavandeskap. Har haft så många missfall både innan jag fick min dotter - utan ivf - och nu vid syskonförsök. Vi fick totalfrys pga risk för överstimulering så jag fick många embryon till frysen. Har gjort två frysåterföringar hittills som blött ut supertidigt... nytt försök nu om några veckor! Jag misstänker att jag har problem med immunförsvaret pga alla missfallen o att det nu inte ens fäster, så jag gör nu en behandling mot det parallellt med ivfen, hoppas det ska ge nån effekt!
Hur gammalt är ditt barn? Jag har en dotter på fyra år.