Tänker ni rösta i EU-valet och isf på vad?
Ja det börjar närma sig så har ni bestämt er och isf varför?
Ja det börjar närma sig så har ni bestämt er och isf varför?
Ja självklart. EU har ju nästan mer makt i Sverige än regeringen och kommer nog bli ännu mer i framtiden. Så då måste man rösta.
Var är KD? Tycker de förtjänar en egen ruta även fast jag kanske inte röstar på dem.
Afs - de vill ha Swexit.
Jag vet inte. Så länge jag inte vet vad de svenska partiernas partigrupp i EU-parlamentet tycker känns det ganska meningslöst. Som nån skrev i en annan tråd: lite som att personkryssa nån utan att veta vilket parti den personen tänker tillhöra.
Jag vet inte. Så länge jag inte vet vad de svenska partiernas partigrupp i EU-parlamentet tycker känns det ganska meningslöst. Som nån skrev i en annan tråd: lite som att personkryssa nån utan att veta vilket parti den personen tänker tillhöra.
Bara en tidsfråga innan dom tvingar på oss Euro mot vår vilja läste jag. Allt blev dyrare i Finland när den infördes så lär bli samma här tyvärr.
Ja. På SD
KLP så klart.
KLP så klart.
Omprogrammeringsmatrial
www.bitchute.com/video/dfjWVVXpUMOQ/