Är jag ett rebound?
Jag har dejtat en kille i 5 månader, det har känts så jävla bra sen dag ett. Han hör av sig ofta och är den dom insisterar att ses, vi ses varannan vecka pga barn. Allt har flutit på bra och naturligt, det har känts som ett dejtande på väg till förhållande. Han säger att vi ses för sällan, att jag är fin, härlig att vara med etc. Även den om att han aldrig haft så bra sex tidigare har kommit upp. För en vecka sen tog jag upp vad vi är för varandra, varpå han säger att han inte tänkt så mycket på det, det är härligt nu. Han är inte intresserad sv att träffa någon annan. Jag kände mig blåst, som att kemin mellan oss var falsk. Han lämnade en kaosartad relation för mindre än 1 år sen som han gick för snabbt in i. Han kommenterade att han funderade på vad jag ville och att han hade svårt att läsa av vad jag ville att vi ska vara för varandra. Jag upplever honom som ärlig.
Jag är betuttad i killen. Någon som varit i liknande situation? Hur gjorde ni? Chillade och lät ?rebound-kk?-förhållandet fortsätta eller bröt ni pga ni inte var på samma nivå? Tips till mig?