Varför gör vissa kvinnor såhär?!
Jag är helt intresserad av en kvinna och jag tycker att hennes och min kemi fungerar hur bra som helst. T.ex åt vi lunch för inte så jättelänge sedan och tiden bara rann iväg, dessvärre hade jag tid och passa så vi fick ge oss iväg. Det var nog det bästa stunden med henne och nog första gången som jag träffat enskild.
Men nästan som alltid skall det dyka upp en annan kvinna mitt i och det är inte alls ovanligt att jag stöter på sådana här kvinnor under stunden som jag är intresserad för någon.
Denna kvinna vet jag ingenting om vad hon känner för mig och jag känner inga direkta kompiskänslor överhuvudtaget, jag finner inte heller henne attraktiv.
Hon är medveten över vilken kvinna jag är intresserad av. Kvinnan jag är intresserad av är kompis med denna kvinna.
Denna kvinna som jag inte känner någon attraktion till har jag fikat tillsammans med. Varav där sa hon i princip vem jag är intresserad av.
Det känns som om denna kvinna skulle absolut göra narr av mig inför kvinnan jag är intresserad av och/eller prata illa om mig på min rygg. Jag vet inte, jag får bara den magkänslan att hon är en sådan typ efter att ha lärt känna henne ordentligt under fika stunden.
Jag får en konstig känsla av att hon känner en svartsjuka eller någonting bara för att jag är intresserad av en annan kvinna.
Jag kan självfallet ha fel, men tidigare idag kändes det som om hon försökte göra narr av mig inför en annan väninna för henne. Vid bemötande ensamt med henne som fikat, så fungerar hon helt okej.
Även innan hon visste om att jag är intresserad av en kvinna, så har hon tidigare agerat fullt normalt inför hennes kompisar.
Jag upplever att när det har kommit fram för henne vem jag gillar väldigt mycket, så verkar det som om hon har förändrats.
Jag har haft och göra tidigare med sådana här människor. Så det kan bara vara på grund av min tidigare erfarenhet som får mig att känna mig obekväm i förväg, men jag vet inte riktigt.
Jag vet inte heller vad jag vill få ut av tråden. Jag känner bara en ångest.
Kvinnor, hur snabbt lyssnar ni på skitsnack om ni befinner er i 30 års åldern. Tar ni reda på all fakta om det stämmer eller beror det på vad ni hör?
T.ex allt ifrån hur en person agerat tillsammans med er väninna och skulle ni tappa attraktionen/intresset om ni fick höra att mannen agerat lustigt.
Jag känner ju givetvis en rädsla att hänga runt tillsammans med de två samtidigt, på grund av att kvinnan kanske gör narr av mig inför henne.
Jag förstår inte riktigt varför vissa kvinnor har tendens till att göra såhär. Om de är intresserad av mannen, varför inte visa det. Om mannen redan är intresserad av en annan, är det inte så att de förlorar attraktionen då för mannen och accepterar läget?
Varför tendensen till att vilja sabotera, vad vinner de?
Mer eller mindre så tror jag att kvinnan är medveten över att jag inte känner någon attraktion för henne. Om det är så att man inte känner någon attraktion för en person, accepterar man bara inte det hela och slutar upp med att ha intresse för mannen/känna en attraktion för honom.
Nu är jag dock inte säker om det är så att hon känner en attraktion för mig, så ni får gärna tala om eran teorier.