• washo

Ska Sverige ta hem svenska pedofiler från Thailand?

Ska svensk polis,  som upptäcker (mha media ofta ) svenska gubbar som våldtar små barn i bl.a Thailand,  ta hem dessa pedofiler?

• Svar på tråden Ska Sverige ta hem svenska pedofiler från Thailand?
  • Meriall

Nej inte "ta hem", de får betala resan själva. Men vi ska ju inte neka dem inträde i landet om du menade så.

• washo
    CarinaL26 skrev 2019-04-13 21:48:25 följande:

Vad menar du med Ta hem??

till Sverige :)
  • mammatill6

Men vad tänker du är alternativet? Tvinga Thailand att ta hand om våra medborgare som kommer och beter sig som skit?

• CarinaL26
    washo skrev 2019-04-13 21:52:14 följande:

Så långt fattade jag, men avsåg du att de skulle ställas inför rätta i Sverige? Eller är de redan dömda i Thailand? Eller avser du att de ska tas hem för att gå fria?
  • Aniiee
    washo skrev 2019-04-13 21:52:14 följande:
    Jo, men vad menar du med "ta hem"?
    I have a growing lack of disgust for you
  • washo
    Aniiee skrev 2019-04-13 21:58:42 följande:
    Jo, men vad menar du med "ta hem"?
    hehe antigen med våld eller fred :)
  • Limeblad

Om du med ?ta hem? menar bekosta hemresa så nej. Tycker inte att det är statens jobb. Är det svenska medborgare har de såklart rätt att ta sig hem till Sverige på egen hand.

• KillBill
    washo skrev 2019-04-13 21:25:26 följande:

Ska svensk polis,  som upptäcker (mha media ofta ) svenska gubbar som våldtar små barn i bl.a Thailand,  ta hem dessa pedofiler?

Försöker du dig på att dra paralleller svenska terrorister med barn som är tillfångatagna i mellanöstern? Den frågan handlar om barnen.

Om en svensk pedofil befinner sig utomlands med egna barn och dessa barn far illa så tycker jag att svenska staten ska försöka få hem barnen till tryggheten i Sverige igen. Tycker inte du det?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • washo
    KillBill skrev 2019-04-14 10:23:43 följande:

Försöker du dig på att dra paralleller svenska terrorister med barn som är tillfångatagna i mellanöstern? Den frågan handlar om barnen.

Om en svensk pedofil befinner sig utomlands med egna barn och dessa barn far illa så tycker jag att svenska staten ska försöka få hem barnen till tryggheten i Sverige igen. Tycker inte du det?

Jag pratar inte om barn, Jag pratar om pedofilerna!
  • Crash Man

Man döms alltid i det landet man begått brottet i. Givetvis ska dömda pedofiler inte få komma hem till Sverige.

• K Kalle
    mammatill6 skrev 2019-04-13 21:54:56 följande:

Men vad tänker du är alternativet? Tvinga Thailand att ta hand om våra medborgare som kommer och beter sig som skit?

De har begått brottet i Thailand och då kan de ev straffas i Thailand - om thailändarna vill det.
Svar på tråden Ska Sverige ta hem svenska pedofiler från Thailand?