• Anonym (30årigmamma)

9år senare spökstreck?

Kort förklaring men har en adopterad flicka sedan 4år, 9års biologisk barnlöshet bakom mig.

Äter prionelle och dejtar en kille (separerad sedan ett år), får inte mens av mina piller pga endometrios. Men mått konstigt och magen svullen, skulle få middag ikväll å kände att måste kolla för att lugna mig. Testet gav mig varken eller, vad tror ni?

Rfsus tidiga test

• Svar på tråden 9år senare spökstreck?
  • Anonym (Hmm)

Jag skulle nog ta ett till test. Jag ser ett svagt streck men ta ett till.

• Anonym (Hoppas)

Håller tummarna för dig :) uppdatera gärna!

• Anonym (30årigmamma)

Testade samma kväll med clearblue digitalt negativt.

Ska testa på Onsdag igen för vi se :)

• Anonym (Hoppas)
    Anonym (30årigmamma) skrev 2019-03-03 12:52:40 följande:

Håller tummarna :)
  • Anonym (A)
    Anonym (30årigmamma) skrev 2019-03-03 12:52:40 följande:
    Håller tummarna.
  • Anonym (30årigmamma)

Tog ett test igårkväll blankt, testade då imorsse med 5h urin å blev åter vaagt streck.

Ringde BVC som sa att det kunde vars för tidigt för ökning, men min skeptism är hög. Hon ville jag skulle ringa kvinnokliniken för blodprov och ultraljud, men inga telefontider trotts ringde direkt efter 8.

Har via ivf haft 2 missed abortion, så tänker kanske det är något som ligger dött i magen ????

• Anonym (Hoppas)
    Anonym (30årigmamma) skrev 2019-03-07 08:44:59 följande:

Tog ett test igårkväll blankt, testade då imorsse med 5h urin å blev åter vaagt streck.

Ringde BVC som sa att det kunde vars för tidigt för ökning, men min skeptism är hög. Hon ville jag skulle ringa kvinnokliniken för blodprov och ultraljud, men inga telefontider trotts ringde direkt efter 8.

Har via ivf haft 2 missed abortion, så tänker kanske det är något som ligger dött i magen ????

Jag har ingen erfarenhet av ma så vet inte hur testen blir då. Typiskt att inte få tag på någon när du ringer! Hoppas du får tag på någon snart..
Svar på tråden 9år senare spökstreck?