• Anonym (jonna)

vet inte vart jag ska ta vägen...

jag blev lämnad av mitt ex för 4 månader sen för att han har träffat en annan.

och nu har jag fått veta att hon är gravid, att han ska bli pappa.

jag vet inte vart jag ska ta vägen eller hur jag ska hantera detta..

jag tror att jag kommer gå under... hur tar man sig igenom detta? hur hur hur...

som om man inte fick sitt hjärta krossat över att bli lämnad, nu fick man detta också..

• Svar på tråden vet inte vart jag ska ta vägen...
  • Anonym (Tjejkompisen)

Usch stackars dig! :/ Har du någon kontakt med honom nu? Är hon långt gången? Kan han ha varit otrogen och sedan valt att satsa på henne för att hon blev gravid av misstag?

Det kommer iaf vara en stor påfrestning på deras förhållande med barn så fort. Inte säkert att det håller.

• Anonym (A)

Du behöver någon att prata med någon, har du någon nära vän som du kan prata med

• Anonym (jonna)

jag vet inte hur långt gången hon är. men han va ju otrogen och träffade henne när vi var tillsammans. men tror att hon har blivit gravid efter vi gjorde slut..

känns som att jag befinner mig i en mardröm. så många år tillsammans och poff, så ska han ha barn med någon annan... vi har haft kontakt och pratat sen det tog slut men sen en vecka bröt vi all kontakt och nu får jag veta detta. han bekräftade det men ville inte svara på hur långt gången.

jag har berättat för en vän så har henne att prata med.

ena stunden känner jag mig ändå glad för nu är det svart på vitt att det definitivt är över mellan oss, för att i nästa sekund få sån ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

• Anonym (jonna)

jag kan inte förstå att detta är sant, att det händer mig...

va tusan har jag gjort för ont för att förtjäna det här....

Svar på tråden vet inte vart jag ska ta vägen...