Skön stund
Vad skönt det skulle vara att känna en mans mun sluta sig runt min kuk nu mm ???? vad härligt och känna hur han suger mig djupt och skönt till sprut som han sväljer hela satsen mmm ????
Vad skönt det skulle vara att känna en mans mun sluta sig runt min kuk nu mm ???? vad härligt och känna hur han suger mig djupt och skönt till sprut som han sväljer hela satsen mmm ????
Du skriver massa sånt här överallt och du har fått flera förslag på hur du ska kunna träffa en man och du skriver att du har försökt men jag tror att du Går igång på att bara skriva om de och sitter hemma och runkar.
Nä verkligen inte! Gör du?
Du skriver massa sånt här överallt och du har fått flera förslag på hur du ska kunna träffa en man och du skriver att du har försökt men jag tror att du Går igång på att bara skriva om de och sitter hemma och runkar.
Nä verkligen inte! Gör du?
Ligger ngt i det du skriver.
Han har fått många råd, och det är verkligen inte svårt att hitta en kille för tillfälligt sex.
Vad skönt det skulle vara att känna en kvinnas mun sluta sig runt min kuk nu mm. vad härligt och känna hur hon suger mig djupt och skönt till sprut som hon sväljer hela satsen mmm
Får nog be frun om en avsugning omgående.
Varför skriver du "??????"? Är ju inga frågor du ställer.