• Cbxen

Skön stund

Vad skönt det skulle vara att känna en mans mun sluta sig runt min kuk nu mm ???? vad härligt och känna hur han suger mig djupt och skönt till sprut som han sväljer hela satsen mmm ????

• Svar på tråden Skön stund
  • Anonym (Bikillen)

Du skriver massa sånt här överallt och du har fått flera förslag på hur du ska kunna träffa en man och du skriver att du har försökt men jag tror att du Går igång på att bara skriva om de och sitter hemma och runkar.

• Anonym (...)
    Anonym (Bikillen) skrev 2019-03-07 13:54:45 följande:

Du skriver massa sånt här överallt och du har fått flera förslag på hur du ska kunna träffa en man och du skriver att du har försökt men jag tror att du Går igång på att bara skriva om de och sitter hemma och runkar.

Ligger ngt i det du skriver.

Han har fått många råd, och det är verkligen inte svårt att hitta en kille för tillfälligt sex.
  • Anonym (Bikillen)
    Cbxen skrev 2019-03-07 14:19:04 följande:

Nä verkligen inte! Gör du?

Ja jag kan gå igång ja när jag skriver nåt jag upplevt med en kille eller så i sex väg :)
  • Anonym (Bikillen)
    Anonym (...) skrev 2019-03-07 15:03:40 följande:

Ligger ngt i det du skriver.

Han har fått många råd, och det är verkligen inte svårt att hitta en kille för tillfälligt sex.

Nej eller hur och de bara skrivs från han att han vill träffa nån men inget verkar funka enligt han så klart man börjar fundera ????
  • Anonym (Hetrokillen)

Vad skönt det skulle vara att känna en kvinnas mun sluta sig runt min kuk nu mm. vad härligt och känna hur hon suger mig djupt och skönt till sprut som hon sväljer hela satsen mmm

Får nog be frun om en avsugning omgående.

• Anonym (Runka)

Varför skriver du "??????"? Är ju inga frågor du ställer.

Svar på tråden Skön stund