• LinnéaStina

Jobbigt

Hej! Jag är en kvinna på 29 år, fyller 30 om en månad, jag har varit tillsammans med min sambo i två års tid, Vårat sexliv var väldigt bra i början och vi kunde ha sex 2-3 gånger i veckan vilket jag är fine med trots att jag skulle kunna ha mer :) efter 6 månader tillsammans och inflytt in i min lägenhet märkte jag hur de började avta, jag lunde inte heller längre förföra då han sa nej o inte ville. Han har varit nere i perioder så jag tönkte att detta va en period. Men hela 2018 hade vi sex 4 gånger. Han säger att sex inte är viktigt för honom JUST nu men att se kommer bli bättre.... jag har nästan tappat hoppet, vi pratar och skojjar ofta om barn, jag har nu slutat med p piller vilket han vet om. Och längtan efter barn växer, men nu min fråga? Vad gör man när man inte trivs tillfullo med sen sexrelation men ÄLSKAR relationen! Vi bråkar sällan, hjälps åt med allt hemma, tvättar o städar o handlar lika, han är en varm person som vill hålla hand ute o pussa på pannan. Jag börjar få en 30 års kris då jag vet vad jag vill men är ändå tacksam för de jag har, vaknade idag med gråt i halsen, sa detta till sambon innan han åkte till jobbet, han sa bara jaja... jag gör liksom hobom ledsen då jag ?pressar? honom, jag vet att han behöver mer träning o gym för att få upp sexlusten, men dit går han 1-2 ggr i veckan, han borde gå oftare, o när kag tar upp de söger han bara jaja... jag ska älskling . Så SVÅRT!!!

Svar på tråden Jobbigt