• torstenosten

Svaga, desperata män

Ursäkta ovårdat språk nu, men ni män som är så jävla desperata efter fitta, skäms ni inte? Hur kan ni sjunka så lågt att ni hänger här och gnäller över att ingen vill ha er? Börja kämpa och gör något åt saken istället!

Kvinnor är dessutom inte alls så bra som många föreställer sig. Porr är oftast betydligt sexigare. Sedan är det också så att kvinnor absolut inte vill ha gnällspikar.

Så jag vill veta, varför hänger ni här och gnäller? Gör något åt saken istället!

• Svar på tråden Svaga, desperata män
  • Anonym (Bagdad Bill)

I Socialdemokraternas Sverige finns inga problem med desperata män. Allting är bra i landet och vi har inga som helst problem.

• Anonym (H)
    Anonym (Bagdad Bill) skrev 2019-01-28 14:02:21 följande:

I Socialdemokraternas Sverige finns inga problem med desperata män. Allting är bra i landet och vi har inga som helst problem.

Och vad har du för källa till den SD-propagandan?
  • Anonym (Bagdad Bill)
    Anonym (H) skrev 2019-01-28 14:03:36 följande:
    Och vad har du för källa till den SD-propagandan?
    Läs tråden "En käftsmäll till undergångsprofeterna"
  • Anonym (H)
    Anonym (Bagdad Bill) skrev 2019-01-28 14:28:23 följande:

Läs tråden "En käftsmäll till undergångsprofeterna"

Du menar att en tråd på FL definierar vad det socialdemokratiska partiet anser?
  • Anonym (Jöns)

För att det är roligt att retas :)

Inget retar ju upp kvinnorna mer :)

• Anonym (mr)

Grattis till en fantastisk trådstart.

Nej, behöver faktiskt inte anstränga mig för att bli en sån där skithög som attraherar de kvinnor du talar om. Finns fortfarande gott om vettiga kvinnor därute.

• Anonym (Ointresse)
    Anonym (mr) skrev 2019-01-28 22:01:00 följande:

Grattis till en fantastisk trådstart.

Nej, behöver faktiskt inte anstränga mig för att bli en sån där skithög som attraherar de kvinnor du talar om. Finns fortfarande gott om vettiga kvinnor därute.

"Finns fortfarande gott om vettiga kvinnor därute."

Därute ja. Värre är det på forumet.
  • Anonym (Ointresse)
    Anonym (mr) skrev 2019-01-28 22:22:24 följande:
    intressant. den som får onda ögad från nihka eller dess husse har också en tendens att bli kortlivade.
    Jag fick tips i ett privat PM att det finns ett antal medlemmar med moderatorstatus som tillåts "plocka bort" obekväma medlemmar.
  • Forumvärd
    Anonym (Ointresse) skrev 2019-01-28 22:49:04 följande:
    Jag fick tips i ett privat PM att det finns ett antal medlemmar med moderatorstatus som tillåts "plocka bort" obekväma medlemmar.

Då kan jag ge dig rätt information så du slipper tro på fakenews. Våra moderatorer plockar bort inlägg i de fall dem bryter mot forumreglerna eller svensk lag. Det finns ingen dold agenda som stipulerar att vissa saker skulle vara förbjudna att diskutera. Tvärtom! För vi älskar diskussioner och inlägg. Så fortsätt skriva, behandla varandra med respekt och följ forumreglerna så är det lugna puckar Ha det gott Charlotte
  • Anonym (Olika)
    Forumvärd skrev 2019-01-28 23:35:12 följande:

Då kan jag ge dig rätt information så du slipper tro på fakenews. Våra moderatorer plockar bort inlägg i de fall dem bryter mot forumreglerna eller svensk lag. Det finns ingen dold agenda som stipulerar att vissa saker skulle vara förbjudna att diskutera. Tvärtom! För vi älskar diskussioner och inlägg. Så fortsätt skriva, behandla varandra med respekt och följ forumreglerna så är det lugna puckar Ha det gott Charlotte
    Fullständigt skitsnack! Är man kvinna eller feministisk man har man er moderatorer bakom ryggen och fritt fram att skriva vad som helst. Är man kvinna och hbtq är man högst i status och då åker silkesvantarna på.
  • Anonym (Lättast vägen)
    torstenosten skrev 2019-01-24 06:54:45 följande:

Ursäkta ovårdat språk nu, men ni män som är så jävla desperata efter fitta, skäms ni inte? Hur kan ni sjunka så lågt att ni hänger här och gnäller över att ingen vill ha er? Börja kämpa och gör något åt saken istället!

Kvinnor är dessutom inte alls så bra som många föreställer sig. Porr är oftast betydligt sexigare. Sedan är det också så att kvinnor absolut inte vill ha gnällspikar.

Så jag vill veta, varför hänger ni här och gnäller? Gör något åt saken istället!

Jag gnäller inte och jag fattar inte alls. De är skit lätt att fixa tjejer. Jag drar iväg 100 mail med samma inledningsfras. 40 svarar. 10 leder till en längre konversation. 4-5 blir dejter. Sluta gnäll killar tjejer väljer och vraka. Nu kan jag åtminstone välja och vraka bland dessa 5 =).
  • grönsakens dag
    Anonym (Lättast vägen) skrev 2019-01-29 01:10:14 följande:
    Jag gnäller inte och jag fattar inte alls. De är skit lätt att fixa tjejer. Jag drar iväg 100 mail med samma inledningsfras. 40 svarar. 10 leder till en längre konversation. 4-5 blir dejter. Sluta gnäll killar tjejer väljer och vraka. Nu kan jag åtminstone välja och vraka bland dessa 5 =).
    Det är tjejerna som gnäller för att de av nån outgrundlig anledninga fokuserar på att tvätta strumpor istället för att ha lite kul nån gång.
Svar på tråden Svaga, desperata män