Vill utomlands.
Hej.
Jag är en kille på snart 30.
Jag har sen jag va tonåring jobbat inom samma yrke, nästan. Testat två andra jobb i nån månad. Varit lite arbetslös i mellanåt och ledig. Jag fick börja jobba på en ny arbetsplats för två veckor sedan inom det yrke jag jobbat mest som. Jag har rest några ggr i mitt liv. Jag har inte mycket socialt liv. Umgås inte med någon(Har försökt). Jag tycker verkligen inte om mitt liv. Jag vill testa något nytt. Jag vill till Kanada å åka snowboard. Om det inte går vägen vill jag till Australien(Om jag får arbetsvisum där) Jag har inte super mycket pengar så tänkte fixa något jobb på nått sätt dit jag åker. Skall jag dra eller vad? Har ju precis börjat på nytt ställe. Är jag oschysst mot arbetsgivaren? Han har jätte fullt med jobb. Å så gav han mig ju arbete? Vad skall jag göra? Jag sökte jobbet på grund av att jag behövde sysselsätta mig med något efter en längre tids arbetslös. Men känner att jag vill så gärna komma bort från den här staden och se nya platser. Känns som om jag inte lever. Hur skall jag göra?
Mvh