• Highkey97

SAS omänsklig behandling

Skickade min dotter med SAS från Malaga - Stockholm - Göteborg

Hon återger bemötandet den 4 januari

Omänsklig behandling av en kvinna och samma kastrofal service av samma kvinna

Hon betedde sig som en bortskämd liten fjortis. Först ler hon tillgjort samtidigt som hon frågar om jag ville ha dricka. Såg bara te och kaffe kannor på vagnen och fick ett konstigt kaffe som smakade väldigt kemisk. Ställde mig upp efter två små klunkar kände syran fräta i magen gick till kvinnan i fråga och frågade vad det var för kaffe som serverades då var det tydligen Näs kaffe sa hon nonchalant samtidigt som hon drog ut en påse kaffe där det stod Nescafe. Det smakade konstigt har du vatten, nej jag kan inte ge dig vatten säger den bystiga blondinen. Hon fortsätter o säger man kan köpa innan man går på eller i Pressbyrån. Den andra kvinnan var uppriktigt hockad av hennes kollegas respons. Då ville även kärringen "få tillbaka" kudden som jag fick när jag åkte från Malaga till Stockholm. Så jag har fått den och vände bort hela kroppen från denna underliga dvärg. Kände att jag var less på min plats sa jag irriterat det luktar konstigt där jag sitter (finns folk som inte gillar duschar) då svarade den snälla kollegan det kanske är människorna i din omgivning.

Hon hade rätt det var flera rödskinnade individer som satt brevid mig och de svepte kaffen!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-01-14 14:13
    Gav inte tillbaka minikudden för att det var en spansk kabinpersonal som gett mig den
    Hon ville låta mig torka ut

Vad är det du inte vill förstå?

/ min dotter

• Svar på tråden SAS omänsklig behandling
  • vipsan

Du behöver nog vara lite tydligare, det är väldigt svårt att hänga med i vad du skriver. Har du någon fråga eller vad är det du vill framföra här?

• Highkey97

Är du talesperson för företaget? Detta är ett forum och inte en anslagstavla

• Solarn

Kaffet var inte gott, du fick inte byta plats på planet och kabinpersonalen trodde att kudden, som du gissningsvis snott med dig från det första flyget, tillhörde det flyget så de sa att du skulle lämna kvar den på flyget, dessutom kändes inte hennes leende genuint. Har jag fötstått rätt?

• ThomasW

Nästa gång du skickar barn så gör det med Norwegian.
    Där slipper du att få kaffe gratis. Och dom har inga kuddar du kan stjäla.

• Highkey97
    ThomasW skrev 2019-01-14 14:45:20 följande:

Nästa gång du skickar barn så gör det med Norwegian.

Där slipper du att få kaffe gratis. Och dom har inga kuddar du kan stjäla.

Ja du har facit i hand

Stämmer inte dem har men det beror på om det är inrikes eller utrikes flyg

Dags för dig att vara lite källkritisk
  • Jonnynilsson

Alltså, du måste läsa igenom ditt eget inlägg innan du postar minst tre gånger sakta.

Din text är helt obegriplig.

• Bertram

Man förstår verkligen inte vad du skriver, allt är en enda röra.

Kaffe på flygplan smakar inte gott, oavsett vilket bolag man flyger med

• äldreochklokare
    Highkey97 skrev 2019-01-14 15:24:39 följande:
    Ja du har facit i hand

Stämmer inte dem har men det beror på om det är inrikes eller utrikes flyg

Dags för dig att vara lite källkritisk
    Haha "källkritisk" är inte riktigt ordet här. Du får börja med att skriva korrekta meningar om du vill att folk ska förstå Glad 
Svar på tråden SAS omänsklig behandling