SAS omänsklig behandling
Skickade min dotter med SAS från Malaga - Stockholm - Göteborg
Hon återger bemötandet den 4 januari
Omänsklig behandling av en kvinna och samma kastrofal service av samma kvinna
Hon betedde sig som en bortskämd liten fjortis. Först ler hon tillgjort samtidigt som hon frågar om jag ville ha dricka. Såg bara te och kaffe kannor på vagnen och fick ett konstigt kaffe som smakade väldigt kemisk. Ställde mig upp efter två små klunkar kände syran fräta i magen gick till kvinnan i fråga och frågade vad det var för kaffe som serverades då var det tydligen Näs kaffe sa hon nonchalant samtidigt som hon drog ut en påse kaffe där det stod Nescafe. Det smakade konstigt har du vatten, nej jag kan inte ge dig vatten säger den bystiga blondinen. Hon fortsätter o säger man kan köpa innan man går på eller i Pressbyrån. Den andra kvinnan var uppriktigt hockad av hennes kollegas respons. Då ville även kärringen "få tillbaka" kudden som jag fick när jag åkte från Malaga till Stockholm. Så jag har fått den och vände bort hela kroppen från denna underliga dvärg. Kände att jag var less på min plats sa jag irriterat det luktar konstigt där jag sitter (finns folk som inte gillar duschar) då svarade den snälla kollegan det kanske är människorna i din omgivning.
Hon hade rätt det var flera rödskinnade individer som satt brevid mig och de svepte kaffen!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-01-14 14:13
Gav inte tillbaka minikudden för att det var en spansk kabinpersonal som gett mig den
Hon ville låta mig torka ut
Vad är det du inte vill förstå?
/ min dotter