Familjerätt partisk
Vi ska inleda samarbetssamtal han träffade familjerätten för 2 veckor sen jag skulle går för en vecka sen då gick maginfluensa på sonens förskola han kräktes natten och morgonen. Ringde familjerätten avbokade för hade ingen barnvakt på morgonen. På förmiddagen efter lämnat återbud sov jag och sonen eftersom vi varit uppe under natten. Ringer familjerätten när vi vaknar eftersom jag har 5 missade samtal från dem. Jag blir tillsagd om att jag kunde ordnat barnvakt, lämnat bort honom, som kräks oavbrutet till någon annan. Jag sa att jag kunde inte göra något eftersom de hänt på natten/morgonen. Hon vill boka måndagen jag börjar mitt nya arbete då och sa att vi kan ta på tisdag alltså fyra vardagar efter än jag skulle vara där. Hon frågar igen ang barnvakt jag svarar igen att de inte var meningen hon kan ringa förskolan om hon vill kolla av, hon frågar mig om min sysselsättning nya jobbet, tider etc på arbetsplats trots vi redan bokat en ny tid, sen börjar sms rasa in från exet att jag kunde ordna barnvakt 6 på morgonen att jag ska börja nytt arbete på måndag mina arbetstider.. ja mycket riktigt trots skyddade uppgifter ringer kvinnan jag aldrig träffat uppger allt för en man son försvann hastigt ur barnets liv för ett par månader sen. Hon hade berättat allt jag sa till henne men ingen har berättat för mig om deras möte eller ringt mig sagt vad de sa eller vad han gör. Jag fick 20 sms från exet om var jag befann mig osv så jobbigt börja såhär.. ringde upp familjerätten frågade och kvinnan sa hon ringde han direkt.. berättade jag frågade varför hon intr berättar för mig om deras samtal isåfall och vad han gör, måste man tala om allt? hade de inte varit bättre ses med båda först. Nu vet exet allt om oss nästa vecka är det rättegång jag är rädd inför det men hon röjde vår vardag. Visste inte de skulle ringa berätta allt. Kanske mitt fel berätta vad jag gör om vi har sån hotbild mot oss inför rättegång.