Varför gör han detta trots förlovad?
Hej!
Jag har ett dilemma jag behöver lite stöd i.. I affären där jag handlar brevid mig jobbar det en otroligt attraktiv och fin kille. Sedan första gången jag handlade av honom några veckor tillbaka har vi bytt några väldigt trevliga små ord i kassan och han har även gett mig några personliga komplimanger och flörtar. Men så vid de tre senaste tillfällena jag handlade sent om kvällen stod vi ensamma i butiken och samtalen bara flöt på. Då jag är lite av den blygare typen är det han som har varit den mer drivande i att söka kontakt. Det slutade med att vi pratade i omkring 45 min vid några tillfällen.. Han visar väldigt stor nyfikenhet och intresse för mig och har frågat mycket om vem jag är och vad jag gör, inte bara vanligt "strösnack". Han har berättat att han har en dotter och bor ensam. Sist vi sågs gav han mig en kram innan jag lämnade butiken. Jag känner hur fjärilarna blir fler och fler.
Men så ikväll hittade jag honom på nätet och såg att han är förlovad, bor tillsammans med sin tjej i en ort bort och på hennes facebook finns där bilder på de tillsammans från någon månad tillbaka. Nu är jag är så sjukt förvirrad över detta och förundras över varför han visar så himla mycket intresse för mig när jag är förbi.. och jag är 100 på att det är omöjligt att det är bara rent "försäljningsmässigt" han gör detta. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra om jag ska fortsätta de trevliga pratstunderna med honom och se vad som händer, ska jag i så fall slutligen konfrontera honom med det jag vet och se vad som händer? Eller ska jag bara se var det leder helt enkelt.. Är det mitt ansvar att backa för att i"respektera" hand tjej på något sätt?? Vad som är klart är att jag inte alls kan släppa honom ur tanken och är själv väldigt förvånad över det som händer mellan oss när vi möts.. Hur hade ni gjort?