• 32tjej

Kan jag vara gravid?

Jag hade min mens 11-18dec och hade sen oskyddat sex med min kille den 21-23 dec (Han tog ut den innan han kom)och vi är medvetna om att det kan komma sperma innan. Enligt min mens app så skulle jag få min ägglossning den 25. Fick istället en blödning som bara varade den dagen men hade lite rosa på pappret fram till den 29:e. Efter det har jag känt hur mina bröstvårtor har blivit styvare och har varit lite ömma. Har också fått lite smärtor längst ner mot mitten och ibland sticker det till i underlivet. Det känns som att jag ska få mens, vilket inte kan stämma då jag inte ska ha den förrän den 8:e januari.

Trodde först att jag var gravid men när jag fick blödningen den 25 försvann den tanken. Gjorde ett graviditetstest efteråt iallafall för att vara på säkra sidan men det visade negativt. Även ifall jag försöker säga till mig själv att jag inte är gravid så har jag yrsel,illamående m.m som får mig att tveka även om gravidtetstestet visar negativt för tillfället. Jag ska se om min mens kommer som den ska nu den 8:e och gör den inte det så tänker jag ta ett nytt test om en vecka.

Är det någon som har varit med om liknande?

Svar på tråden Kan jag vara gravid?