Skillnaden mellan att dejta exklusivt och förhållande
Jag har pratat med en kille i ca 5 månader. Vi träffades på en dejtingsida o han har velat träffas hela tiden men jag har ibte riktigt känt för det, det har liksom varit lite som en kompis relation som vi haft. Väldigt skum faktiskt. Vi har pratat som om vi känt varandra hyr länge som helst o privata saker mm. Tillslut så gick jag med på att träffa honom. Första träffen kände jag att hab inte var något för mig men något hände efteråt o nu könns det otroligt bra! Vi har träffats ca 4 gånger under de 3 veckor som vi setts då vi bor en bit ifrån varandra men sllt könns så otroligt naturligt. Han var tydlig i början med att han helst ibte ville att vi skulle ligga o träffa andra o jag tyckte det lät bra då jag heller inte föredrar det tror man inte träffats länge. Han pratar lite framtid tex hab söger saker vi ska göra inom nån månad som tex spa o han har velat att jag träffats hans kompisar o han har velat träffa mina.
Han skrev för någon dag sen att han självklart vill mer än att ligga men att vi får se hur det utvecklas. Detta är något jag lagt på minnet just att hab sa: men vi får se hur det utvecklas? Eller borde jag inte lägga så stor vikt på det?
Annars så tycker jag att han visar mer o mer intresse ju mer tiden går. Han skriver dagligen, ringer för o säga godnatt mm.
Så vad är skillnaden? Som sagt vi har bestämt att vi enbart ska träffa varandra, o samtidigt är det kanske lite väl tidigt liksom att bli ihop efter 3 veckor, hur skulle ni tolka allt?