• Snobben01

Sista chansen?

När jag var 28 blev jag gravid med min dåvarande man men fick mf.När vi sedan försökte igen hände inget på ett år.Vi gjorde utredning som visade att inget var fel.Tillslut gjorde vi ett antal inseminationer och ett IVF och efter det lämnad han mig för en annan.Nu tio år senare är jag 41 år och tillsammans med min ungdomskärlek sedan i somras och vi har det fantastiskt och allt känns så rätt.Vi vill båda ha barn men är medvetna om att chansen inte är så stor.Jag gjorde fertilitetstester för ungefär en månad sen och hade förhöjt FSH,gick hem och kände mig låg och tänkte det var kört.Gjorde äl-test för att se om det ens gav utslag vilket det gjorde tre dagar senare och vi mös på.I förra veckan plussade jag!Vi blev så

lyckliga och jag chockad för att det gick så fort! Idag är tyvärr ett mf på gång :( Så himla ledsamt och det enda jag tänker är att det kanske var vår enda chans,att vi bara hade tur att det tog sig och att det kanske inte kommer ske igen. Varför kan det inte bara funka som för alla andra?! (Jag vet att alla andra också har problem bara känns som man är ensam

i att misslyckas)

Svar på tråden Sista chansen?