Känns som jag aldrig kommer hitta nån
Känns som att jag aldrig kommer hitta någon och att jag sabbade min chans med en helt fantastisk kille. Kommer aldrig kunna få en lika snygg och bra kille som han. Samtidigt var han inte helt bra heller. Visste aldrig var jag hade honom. Han kunde verkligen få mig att känna mig speciell men vid nåt annat tillfälle påpeka hur skönt det va att vara singel/ej sambo. Fast vi umgicks som ett par. Men börjar grunna på vad jag gjort fel. Jag är inte lika bra på att visa uppskattning eller känslor. Sa kanske inte så lämpliga saker i början när vi träffades men det va innan mitt intresse väcktes. Börjar fundera hur mycket det har påverkat. Han nämnde själv att han inte hade velat veta dem sakerna. Funderar mycket på vad jag kunde gjort annorlunda samtidigt som jag nog inte kunnat gjort mycket annorlunda. Tror ändå att det hade slutat så här.
Men så rädd att jag inte kommer hitta någon. Har inte så svårt att träffa killar men på senaste tiden har det blivit korta förhållanden och sen är dem inte intresserade av mer. Känns som att jag gör något fel. :(