• Anonym (Ledsen)

Känns som jag aldrig kommer hitta nån

Känns som att jag aldrig kommer hitta någon och att jag sabbade min chans med en helt fantastisk kille. Kommer aldrig kunna få en lika snygg och bra kille som han. Samtidigt var han inte helt bra heller. Visste aldrig var jag hade honom. Han kunde verkligen få mig att känna mig speciell men vid nåt annat tillfälle påpeka hur skönt det va att vara singel/ej sambo. Fast vi umgicks som ett par. Men börjar grunna på vad jag gjort fel. Jag är inte lika bra på att visa uppskattning eller känslor. Sa kanske inte så lämpliga saker i början när vi träffades men det va innan mitt intresse väcktes. Börjar fundera hur mycket det har påverkat. Han nämnde själv att han inte hade velat veta dem sakerna. Funderar mycket på vad jag kunde gjort annorlunda samtidigt som jag nog inte kunnat gjort mycket annorlunda. Tror ändå att det hade slutat så här.

Men så rädd att jag inte kommer hitta någon. Har inte så svårt att träffa killar men på senaste tiden har det blivit korta förhållanden och sen är dem inte intresserade av mer. Känns som att jag gör något fel. :(

• Svar på tråden Känns som jag aldrig kommer hitta nån
  • Anonym (vt19)

Hur gammal är du då?

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (vt19) skrev 2018-12-15 15:27:01 följande:

Hur gammal är du då?

27 snart 28
  • Anonym (vt19)

Då är du typ lika som jag. Är 28 snart 29.

• Anonym (Sthlmskille)

Varför känner du så? Du är ju jätte ung fortfarande? Varför känner du att du inte kommer att hitta någon? Vad känner du att du gör för fel?

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (vt19) skrev 2018-12-15 15:33:04 följande:

Singel också?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (vt19) skrev 2018-12-15 15:33:04 följande:

Singel också?
  • Anonym (vt19)

Ja singel är jag också.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Sthlmskille) skrev 2018-12-15 15:36:09 följande:

Varför känner du så? Du är ju jätte ung fortfarande? Varför känner du att du inte kommer att hitta någon? Vad känner du att du gör för fel?

Vet inte varför jag känner så. Vill väl att livet ska "börja". Vill ha barn och då är jag inte så ung längre. Vill ju vara tillsammans med personen ett tag innan man skaffar barn.

Jag vet inte vad jag gör för fel. Ibland undrar jag om jag är för tillgänglig. Träffar jag nån jag verkligen gillar så vill jag ses ofta. Så tackar typ alltid ja till att ses och ställer typ aldrig in. Rädd för att bli tråkig och att de inte tycker att jag har ett eget liv. Att de uppfattar mig som klängig.

Många av de killar jag träffat har sagt att jag inte är som andra tjejer. Jag ser ingen mening med att skapa bråk eller drama som deras tidigare gjort. Så igen kanske jag är tråkig eller förutsägbar. Men dem killarna har sagt att de uppskattar den sidan. Men samtidigt känns det som att de kanske inte lägger nån energi eller skärper till sig om jag inte ställer några krav.

Ett exempel är att mitt senaste ex lovade vid två tillfällen att bjuda mig på middag och bio. En gång som ursäkt och andra gången för att visa uppskattning för att jag hjälpt honom. De blev aldrig av en gång påpekade jag det men hände ändå inget. Tyckte att ansvaret låg hos honom att se till att det blev av. En annan gång skulle han laga middag som tack. När jag kommer till honom så han att han va för trött och erbjöd nudlar. Jag sa inget utan var förstående. Men blev väldigt besviken berättade det nån dag senare. Han bjöd sen ut mig dagen efter på middag och bio men som jag fruktade så slutade han helt att ta sådana initiativ efter detta. Vet inte om jag gjorde något dumt?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (vt19) skrev 2018-12-15 15:44:28 följande:

Ja singel är jag också.

Tjej kille? Dejtar du?
  • Anonym (vt19)

Nej det tycker inte jag iaf.

• Anonym (vt19)

Är kille å singel å dejtar.

• Miguel89
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-12-15 16:05:34 följande:

Vet inte varför jag känner så. Vill väl att livet ska "börja". Vill ha barn och då är jag inte så ung längre. Vill ju vara tillsammans med personen ett tag innan man skaffar barn.

Jag vet inte vad jag gör för fel. Ibland undrar jag om jag är för tillgänglig. Träffar jag nån jag verkligen gillar så vill jag ses ofta. Så tackar typ alltid ja till att ses och ställer typ aldrig in. Rädd för att bli tråkig och att de inte tycker att jag har ett eget liv. Att de uppfattar mig som klängig.

Många av de killar jag träffat har sagt att jag inte är som andra tjejer. Jag ser ingen mening med att skapa bråk eller drama som deras tidigare gjort. Så igen kanske jag är tråkig eller förutsägbar. Men dem killarna har sagt att de uppskattar den sidan. Men samtidigt känns det som att de kanske inte lägger nån energi eller skärper till sig om jag inte ställer några krav.

Ett exempel är att mitt senaste ex lovade vid två tillfällen att bjuda mig på middag och bio. En gång som ursäkt och andra gången för att visa uppskattning för att jag hjälpt honom. De blev aldrig av en gång påpekade jag det men hände ändå inget. Tyckte att ansvaret låg hos honom att se till att det blev av. En annan gång skulle han laga middag som tack. När jag kommer till honom så han att han va för trött och erbjöd nudlar. Jag sa inget utan var förstående. Men blev väldigt besviken berättade det nån dag senare. Han bjöd sen ut mig dagen efter på middag och bio men som jag fruktade så slutade han helt att ta sådana initiativ efter detta. Vet inte om jag gjorde något dumt?

Du vet du vad? Finns ett pm bort!
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (vt19) skrev 2018-12-15 16:09:17 följande:

Nej det tycker inte jag iaf.

Tack! Är så rädd att göra något fel och killen kommer kasta mig åt sidan (har hänt).

Vad tycker du är bra och dåliga egenskaper hos en tjej?
  • Anonym (vt19)

En bra tjej är snäll och trogen.
    Kommer inte med undanflykter och vet vad hon vill.

En tjej med dåliga egenskaper gör precis tvärtom ovanstående.

• Dr Nail

Har du testat att sänka dina krav? Kanske är du ute efter de bästa fiskarna, men ditt bete är i bästa fall mediokert. Så prova lite närmare botten.

Svar på tråden Känns som jag aldrig kommer hitta nån