Tomteklänningar 12 år o uppåt
Hej. Nån som vet var man kan finna tomteklänningar för 12-åringar och uppåt? Är väl stl 146/152.
Hej. Nån som vet var man kan finna tomteklänningar för 12-åringar och uppåt? Är väl stl 146/152.
Här finns en:
www.filur.se/product-view.asp&prodid=64201&ref=%2Fproduct%2Dview.asp%3Fcatid%3D95%26prodid%3D5663%26ref%3D%252Fproduct%2Ddlist.asp%253Fcatid%253D95
Har dock aldrig hört talas om butiken innan så vet inget om den.
I övrigt kan jag tänka mig att det säkert finns i secondhandbutikerna eller på typ Tradera.
Är du säker på storleken? Är det ditt barn? För min 10-åring, som inte är längre eller bredare än någon annan, har den storleken.
Japp min med, han fyller dessutom 11 snart. 12,5-åringen har 146/152 och han är inte alls så liten för sin ålder.
Skulle vara svar till poolskötaren :) tror iaf inte 146/152 är ovanligt bland 12-åringar
Japp min med, han fyller dessutom 11 snart. 12,5-åringen har 146/152 och han är inte alls så liten för sin ålder.
Jag fattar inte, betyder det att min tioåring är väldigt lång? Hon är 142 cm och har precis fyllt 10 år.
Klart att det finns betydligt mindre barn också men jag bara funderade på normalstorlek?
Hon är nog rätt normal. Man ska dock betänka skillnaderna bland flick och pojk-kläder.
När barnens fotbollsförening beställde likadana tröjor till samtliga lag var pojk-lagens föräldrar tagna på sängen över hur små tröjorna var medan flicklagens föräldrar inte hade några problem med att folk beställt för små storlekar.
En flicka på 140 kan oftast använda 146/152 medans mina söner aldrig behövt ha större än sina cm i något plagg.
Jag fattar inte, betyder det att min tioåring är väldigt lång? Hon är 142 cm och har precis fyllt 10 år.
Klart att det finns betydligt mindre barn också men jag bara funderade på normalstorlek?
Är du säker på storleken? Är det ditt barn? För min 10-åring, som inte är längre eller bredare än någon annan, har den storleken.