Kan någon hjälpa o tyda detta äl-test?
Hej!
Skulle någon kunna hjälpa mig tyda detta äl-test om det är ägglossning eller om ägglossning är på gång?
Hej!
Skulle någon kunna hjälpa mig tyda detta äl-test om det är ägglossning eller om ägglossning är på gång?
Finns det ingen bruksanvisning?
Det är negativt men nära positivt. Om du tog det i morse, testa ikväll igen så är det nog positivt då eller imorgon bitti.
Hej!
Okej, tack för hjälpen :) är så konstigt bara har nämligen inte haft mens sen förra gången o de var i oktober :( men tog testet imorse så ska ta mer tester i helgen :)
Måste bara skriva: jag tog också med sån sticka (rosa) och hade sådant resultat som dig. Enligt anvisningen skulle det vara positivt, men testade med CB's digitala ÄL-test och det var positivt (samma urin och allt) Så var inte så säker på att ett sådan svar är negativt!
Konstigaste var att dagen efter blev de svagare o dagen efter de så var de ännu svagare så tror att de var efter positivt den dagen eller dagarna innan jag tog testet ????