• växjö87

Kan någon hjälpa o tyda detta äl-test?

Hej!

Skulle någon kunna hjälpa mig tyda detta äl-test om det är ägglossning eller om ägglossning är på gång?

• Svar på tråden Kan någon hjälpa o tyda detta äl-test?
  • närkommertrean

Det är negativt men nära positivt. Om du tog det i morse, testa ikväll igen så är det nog positivt då eller imorgon bitti.

• oshark
    växjö87 skrev 2018-12-07 10:09:53 följande:

Hej!

Skulle någon kunna hjälpa mig tyda detta äl-test om det är ägglossning eller om ägglossning är på gång?

Nästan positivt. Jag skulle gissa ÄL på söndag eller måndag, men ta ett till imorn för att se om det blivit svagare eller starkare så vet du (ÄL sker ju ca 12-48 timmar efter positivt ÄL-test.)
  • växjö87

Okej, tack för hjälpen :) är så konstigt bara har nämligen inte haft mens sen förra gången o de var i oktober :( men tog testet imorse så ska ta mer tester i helgen :)

• CH90

Måste bara skriva: jag tog också med sån sticka (rosa) och hade sådant resultat som dig. Enligt anvisningen skulle det vara positivt, men testade med CB's digitala ÄL-test och det var positivt (samma urin och allt) Så var inte så säker på att ett sådan svar är negativt! 

• växjö87

Konstigaste var att dagen efter blev de svagare o dagen efter de så var de ännu svagare så tror att de var efter positivt den dagen eller dagarna innan jag tog testet ????

Svar på tråden Kan någon hjälpa o tyda detta äl-test?