• gladman

    Ska bjuda in en extra kille/man.

    Nu har jag och min sambo pratat om att bjuda in en kille till i "sängkammarn".
    Hon var lite avvaktande första gången jag frågade, ca 2 månader sedan men förra helgen gav hon klartecken, om jag ville så är hon med på det.

    Ni som har erfarenhet av det kan väl skriva en rad, eller skirva ett pm?

    Alla ni som tycker vi är helt knäppa eller totalt dömer ut oss, era kommentarer undanbedes!

  • Svar på tråden Ska bjuda in en extra kille/man.
  • Anonym (varför?)

    Varför behöver ni en tredje part i sovrummet? Är ni uttråkade? Vill ni krydda till det hela? Har ni bra sex och bra förhållande i övrigt? Har ni tänkt igenom det här med svartsjuka, från din sida, osv?

  • Anonym (Man)

    Kul! Har ingen erfarenhet av detta men det är en fantasi jag har. Jag har ingen fantasi om en extra kvinna (konstigt nog) utan enbart en extra man. Att vi är två som tar hand om henne eller att jag ser på när hon knullar med honom.

    Hoppas ni hittar en bra kandidat. Jag förutsätter att hon får välja men du kanske ska ha möjlighet att lägga in veto om något känns fel. Eftersom du tagit upp det hela bör du ändå utgå från att den hon väljer är en bra kandidat.

    Skriv gärna en rad om ni lyckas hooka upp någon.

  • gladman
    Anonym (varför?) skrev 2018-12-06 14:03:48 följande:

    Varför behöver ni en tredje part i sovrummet? Är ni uttråkade? Vill ni krydda till det hela? Har ni bra sex och bra förhållande i övrigt? Har ni tänkt igenom det här med svartsjuka, från din sida, osv?


    Vi har ett fantastiskt förhållande, sex 3-5 gånger i veckan, men vi/jag har haft tankar på detta i flera år men det har aldrig blivit. Vad det gäller svartsjuka så är det ingen fara med den, vi är väldigt trygga med varann.
  • Anonym (freddiemannen)

    Fy f-n vad äckligt med en kuk till i sängen!!!! 
    Som dessutom kommer tränga in i och smutsa ner den kvinna du förhoppningsvis älskar. 

    It's a crazy world out there...........

  • anonymtporrebra

    Jag har samma fantasi, och tjejen börjar mjuka upp sig lite inför det, men den stora frågan är ju vem man ska bjuda in!

  • Anonym (Hårt ofta)

    Jag har provat trekant med dp som avslut och även fyrkant och det är mycket upphetsande att vara flera i sängen. Viktigt att alla är med på det och att regler om vad som är tillåtet och vad som inte är det är klart från början.
    Har man tendenser till svartsjuka skulle jag avråda.
    Men för min del måste jag säga att det är bland det härligaste man kan göra i sängen och skulle gärna ha gruppsex i olika konstellationer kanske någon gång i månaden.

  • Anonym (Utslagen)

    Vi hade en extra man med en gång, men det knäckte vår relation. Han tog över fästmön direkt. Så det kan ha sina risker.

  • Anonym (?)
    Anonym (Utslagen) skrev 2018-12-07 09:25:40 följande:

    Vi hade en extra man med en gång, men det knäckte vår relation. Han tog över fästmön direkt. Så det kan ha sina risker.


    På vilket sätt tog han över henne?
  • Anonym (Utslagen)
    Anonym (?) skrev 2018-12-07 11:05:46 följande:
    På vilket sätt tog han över henne?
    Det klickade enormt mellan dem genast vi hamnade i säng och sen var det bara dom resten av natten. Det var bara för mig att dra mig tillbaka och efter det var det dom som var ett par.
  • Meddelande borttaget
  • Akroterion

    Att bjuda in en tredje person är härligt. Är det en gemensam fantasi så kör. När ni sen avslutat är det dock viktigt att ni pratar om det som skett. Lyft det som var bra och det som var mindre bra. Berätta för varandra om era känslor genom hela sexet. Fundera på vad ni skulle göra annorlunda nästa gång.

  • Anonym (freddiemannen)

    Eftersom du vill ha en penis till i sängen så utgår jag ifrån att du är bisexuell. 


    Finns det risk att hon kommer bli svartsjuk om du visar ett alltför uppenbart intresse för den andre mannen? 

  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (freddiemannen) skrev 2024-09-28 14:40:36 följande:

    Eftersom du vill ha en penis till i sängen så utgår jag ifrån att du är bisexuell. 


    Finns det risk att hon kommer bli svartsjuk om du visar ett alltför uppenbart intresse för den andre mannen? 


    Har man såna tankar som du har skulle jag snarare gissa att man är väldigt osäker på sig själv och rädd för att man själv kanske är homo/bi?
  • Anonym (Erfaren)
    Anonym (Utslagen) skrev 2018-12-07 09:25:40 följande:

    Vi hade en extra man med en gång, men det knäckte vår relation. Han tog över fästmön direkt. Så det kan ha sina risker.


    Hej där! Får börja med att beklaga men samtidigt är detta en källa till utveckling och lärdom. Blir fruktansvärt nyfiken på resan till att de blev ett par? Så hur fick ni kontakt med den extra mannen, på vems initiativ och vilka förhållningsregler hade ni innan er träff. Sen är jag nyfiken på din beskrivning att din fästmö och extra mannen klickade direkt och att det var dom hela natten?? Du var tvungen att dra dig tillbaka? Varför? Frågar då jag upplevt samma sak men inte med samma utgång. 
  • CTP

    Jag och min exman gjorde detta ganska ofta.... Helt underbart faktiskt, ibland hade vi trekant och ibland såg min exman bara på... Rekommenderar att ni tar det lugnt i början och njut

  • Anonym (Fyra)

    Egentligen skulle jag behöva säga att det inte är bra. Jag och mitt ex va sugna att prova på saker. Vi bestämde oss för att ha en fyrkant.


    Jag kan bara säga, jag är idag tillsammans med den andra mannen, sen 4 år tillbaka. Han tog mig med storm och jag fick känslor jag inte haft innan. Det här va ju såklart inte meningen och vi va väldigt säkra innan på att vi inte var svartsjuka och så. Men så här blev det ändå.
    Jag och den mannen lever idag ett fantastiskt liv men med väldigt sura ex såklart. Det gjorde livet svårt men fortfarande har jag samma starka känslor för honom. 


    Varken jag eller min sambo skulle idag göra om det här. Vi vet båda vad som kan hända och det vart sjukt jobbigt innan allt hade landat. Det var såklart kul att testa också och självklart behöver inte detta hända. 

Svar på tråden Ska bjuda in en extra kille/man.