• ScP87

Munkpeppar

Hej! Jag hittade inte något riktigt svar när jag sökte om munkpeppar så testar här.

Jag har oregelbunden mens och har fått min mens i söndags. Kan jag böra äta munkpeppar nu eller är det försent? Jag kan ha allt från en månad upp till ett år till nästa mens så jag vill inte vänta så länge till att börja äta det till nästa mens nämligen.

Här beställt och de är på väg så får väl det idag eller i morgon. Brukar ha 7 dagars mens men ibland kan det vara 14 dagar så det är oregelbundet kan man säga.

• Svar på tråden Munkpeppar
  • oshark

Lite sent svar, men tänkte att jag dka svara ändå om någon hittar den här tråden senare Jag tror man kan börja lite när som, inom rimlighetens gränser. Att börja två dagar innan ÄL kanske är lite onödigt men några dagar in i cykeln borde inte vara något problem. Det man ska akta sig för är ju att äta det efter ÄL. Sen kanske man inte får exakt likadant resultat, men så stor skillnad borde det inte vara.

Jag testade munkpeppar och rosenrot en cykel, då började jag på CD3 och åt fram tills ÄL. Tempar så visste direkt att ägget släppt dagen innan.

Svar på tråden Munkpeppar