• jennyohpsda

En av världens mest onda människor har dött

George bush sr är död.
    En av världens mest onda människor.
    Och överallt på mainstream medias komentarer på facebok kan man läsa hur han hyllas som en stor man.
    Jag får ont i magen o vill kräkas när jag läser det.

hallsjoh på instagram

• Svar på tråden En av världens mest onda människor har dött
  • CarinaL26

En av världens mest onda?

Hur bedömer du s

Saddam Hussein, Khadaffi, Pol Pot, Kim Jong Un,

Hitler, Mussolini, Ayatolla Khomeini, khameini, Viktor Orban, Stalin, Lenin, Putin etc i relation till Bush? Han var ingen favorit, men en av världens mest onda?

• Flash Gordon
    CarinaL26 skrev 2018-12-01 14:23:34 följande:
    En av världens mest onda?
    Hur bedömer du s
    Saddam Hussein, Khadaffi, Pol Pot, Kim Jong Un,
    Hitler, Mussolini, Ayatolla Khomeini, khameini, Viktor Orban, Stalin, Lenin, Putin etc i relation till Bush? Han var ingen favorit, men en av världens mest onda?
    Signaturen i fråga hänvisar till en analys av en kille som tror på sådant som rymdödlor och hemliga makt-sällskap som ritualoffrar barn och dricker deras blod.
  • Sandraberg
    Flash Gordon skrev 2018-12-01 14:31:31 följande:
    Signaturen i fråga hänvisar till en analys av en kille som tror på sådant som rymdödlor och hemliga makt-sällskap som ritualoffrar barn och dricker deras blod.
    Ja så är det det, känns som klippen om New world order är klippta ur sitt sammanhang. De andra två kommer från mycket tveksamma källor.

Gaia TV  Från Wikipdiedia
    Hosted media focuses on pseudoscience, conspiracy theories, alternative medicine and yoga.[3] The Gaia site has received criticism of its supposed promotion of falsified content

David Icke Från Wikipdiedia

David Vaughan Icke (uttalas /a?k/), född 29 april 1952, är en brittisk konspirationsteoretisk författare, föredragshållare

TS har du hört talat om källkritik?
  • CarinaL26
    Densomsa skrev 2018-12-01 16:47:20 följande:

Du verkar ju inte ens veta vad du jiddrar om och dina exempel SUGER.

Mina exempel är dåliga exempel på onda män?

Bra, då vet vi dina värderingar.
  • Minimalen
    Densomsa skrev 2018-12-01 16:47:20 följande:

Du verkar ju inte ens veta vad du jiddrar om och dina exempel SUGER.

Ja de är väl enligt dig guds bästa barn. Men det är ju bra att veta var du står.
  • CarinaL26
    Densomsa skrev 2018-12-01 20:12:55 följande:

[quote=79254273][quote-nick]CarinaL26 skrev 2018-12-01 16:58:49 följande:[/quote-nick]Mina exempel är dåliga exempel på onda män?

Bra, då vet vi dina värderingar.[/quote

Äckliga femen kurwa

Har du ont i magen?
  • Crash Man

George Bush sr var långt ifrån USA's bästa president, men han var knappast den sämsta heller. Jag vet inte varför TS anser att han var en av världens ondaste människor. Kan du ge några exempel varför du tycker så.

• Crash Man

George Bush sr var långt ifrån USA's bästa president, men han var knappast den sämsta heller. Jag vet inte varför TS anser att han var en av världens ondaste människor. Kan du ge några exempel varför du tycker så?

Svar på tråden En av världens mest onda människor har dött